//
کدخبر: ۶۲۹۳۳ //

بیش از ۴۰۰ سرویس حمام در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه نصب شده است

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: بیش از ۴۰۰ دستگاه حمام و ۵۰ سرویس بهداشتی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه نصب شد.

بیش از ۴۰۰ سرویس حمام در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه نصب شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا تختشاهی در کرمانشاه اظهار داشت: بیش از 400 دستگاه حمام و چشمه 50 سرویس بهداشتی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه نصب و آماده بهره‌برداری است.

 

وی به تهیه و ارسال بیش از 2.5 میلیون بطری و بسته‌های نایلونی آب معدنی و شرب به شهرهای زلزله‌زده اشاره کرد و گفت: شست‌وشوی چاه‌ها و آبگیری و انتقال به مخازن قابل بهره‌‌برداری در شهرهای زلزله‌زده انجام شده است.

 

تختشاهی گفت: شبکه توزیع در تمامی شهرهای زلزله‌زده در 24 ساعت اولیه و پس از وقوع زلزله و با اعزام اکیپ‌های عملیاتی و اجرایی نسبت به  انجام شکستگی‌های خطوط توزیع، انتقال آب شرب و خطوط فاضلاب بازگشایی شده است.

 

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از استقرار پنج دستگاه بسته‌بندی آب سیار در مناطق زلزله‌زده خبرداد و افزود: چهار دستگاه آزمایشگاه سیار در شهرهای سرپل‌ذهاب، گیلانغرب، قصرشیرین و کرند غرب مستقر شده است.

 

وی به نصب و راه‌اندازی پکیج تصفیه آب وارداتی ساخت کشور آلمان و همراهی تیم اعزامی اشاره و بیان کرد: با اعزام اکیپ‌های عملیاتی و اجرایی حوادث و اتفاقات تعمیرات بیش از 500 مورد شکستگی خطوط آب شرب شهرهای زلزله‌زده انجام شد.

 

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: با اعزام اکیپ‌های عملیاتی و اجرایی حوادث و اتفاقات تعمیرات بیش از 300 مورد شکستگی خطوط اصلی فاضلاب شهرهای زلزله‌زده انجام شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۲۹۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان