//
کدخبر: ۶۱۱۹۰ //
رئیس اتاق اصناف ایران:

نیروهای تعمیراتی اصناف کشور به مناطق زلزله‌زده اعزام می‌شوند

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: نیروهای تعمیراتی صنوف خدماتی و تولیدی کشور را برای اعزام به مناطق زلزله‌زده سازماندهی می‌شوند.


نیروهای تعمیراتی اصناف کشور به مناطق زلزله‌زده اعزام می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

، علی فاضلی در نشست با استاندار کرمانشاه اظهار داشت: اتاق اصناف از سازمان یافته‌ترین تشکیلات کشور است و با تمام توان موجود به زلزله‌زدگان کمک می‌کند.

 

وی عنوان کرد: اتاق اصناف ایران هر اقدامی که بخواهد برای کمک به آسیب‌دیدگان انجام دهد از کانال دولت انجام می‌دهد تا مدیریت خدمات، واحد باشد.

 

فاضلی با اشاره به اینکه اتاق اصناف در تمام استان‌ها برای کمک به زلزله‌زدگان اقدام کرده است گفت: در تدارک شیشه برای مناطق آسیب‌دیده تمام ظرفیت موجود را به کار خواهیم گرفت.

 

رئیس اتاق اصناف ایران افزود: نیروهای تعمیراتی صنوف خدماتی و تولیدی کشور را برای اعزام به مناطق زلزله‌زده سازماندهی می‌کنیم.

 

استاندار کرمانشاه در این نشست عنوان کرد: هرچه عادی‌سازی اوضاع در شهرهای زلزله‌زده با سرعت بیشتری انجام شود، روحیه افراد آسیب‌دیده زودتر بازسازی و ترمیم می‌شود.

 

هوشنگ بازوند گفت: از اصناف توقع داریم شرایطی را فراهم کنند که بازار زودتر به شرایط عادی برگردد تا رونق به شهر بازگردد و این روند در مشاغلی که با بازسازی شهر مرتبط است باید سریعتر انجام شود.

 

وی افزود: با قرارگاه خاتم‌الانبیا قرارداد منعقد شده که 10 هزار کانکس 16 متری برای زلزله‌زدگان آماده کند و چنانچه اتاق اصناف یا هر تشکیلات رسمی دیگری بتواند در این موضوع به ما کمک کند استقبال می‌کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۱۱۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان