//
کدخبر: ۶۰۴۷۷ //
طی حکمی از سوی شهردار کرمانشاه صورت گرفت؛

قاسمی فر نماینده تام الاختیار شهرداری کرمانشاه در سرپل ذهاب

مهندس قاسمی فر بعنوان نماینده تام الاختیار شهرداری در سرپل ذهاب معرفی شد.

قاسمی فر نماینده تام الاختیار شهرداری کرمانشاه در سرپل ذهاب
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه با حکم مهندس آرش رضایی شهردار کرمانشاه ، مهندس رضا قاسمی فر شهردار منطقه سه به عنوان نماینده تام الاختیار شهرداری کرمانشاه در این شهرستان زلزله زده معرفی و در آنجا مستقر گردید.

 

مهندس امیر رحیمی معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با بیان این مطلب گفت: امداد رسانی به هموطنان زلزله زده وظیفه ای همگانی است و شهرداری کرمانشاه نیز از همان آغازین ساعات وقوع این حادثه ناگوار با تمام امکانات آتش نشانی، چهار دستگاه ست کامل امداد و نجات به همراه 50 نفر نیروی متخصص امداد و نجات و امداد رسانی به چادرهای برپاشده و خدمات رسانی به آنها در این شهرستان مستقر و در عملیات امداد و نجات شرکت نمود.

 

وی افزود: شش دستگاه ماشین حمل زباله مکانیزه  ده تن وشش تن ، سه دستگاه تانکر آب سی و سه هزار لیتری وشش هزار لیتری ،هزار دویست کلیو نایلون زباله،تجهیزات کامل روفت و روب و نظافت شهر،پانزده عدد مخزن پلاستیکی زباله ودویست نفر نیرو کارگری وخدمات امکاناتی هستند که از شهرداری کرمانشاه در سرپل ذهاب مستقر گردیده اند. ‍  

 

مهندس رحیمی افزود:تیم اعزامی شهرداری کرمانشاه با مدیریت شهردار  منطقه سه در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب مشغول خدمات رسانی و نظافت خیابانها،معابرو اطراف چادرهای زلزله زدگان میباشند

 

وی در پایان گفت:تا پایان کار آوار برداری در کنار همشهریان زلزله زده خواهیم بود و آنها را تنها نخواهیم گذاشت، باشد که مقداری از آلام همشهریان زلزله زده بکاهیم.

 

فرتاک نیوز: بدون شک انتخاب این چهره خادم و پیگیری بعنوان نماینده شهرداری کرمانشاه در مناطق زلزله زده را باید به فال نیک گرفت و امید است که آقای قاسمی فر بتواند هم چون گذشته در امور محوله موفق باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۴۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان