//
کدخبر: ۶۰۴۶۰ //

مردم کردمهمان‌ نوازند؛ حتی حالا ...

مردم زلزله زده کرمانشاه چند شبی است که سرمای استخوان سوز را با گرمی خورشید روز از تن به در می‌کنند، اما باز هم مهمان‌ نوازی‌شان برقرار و در خونشان است.

مردم کردمهمان‌ نوازند؛ حتی حالا ...
به گزارش فرتاک نیوز،

مردم جوانرود از ابتدای صبح در ورودی شهر به استقبال کسانی می‌روند که کمک‌های ارگانها و مردمی را وارد مناطق زلزله‌زده می‌کنند.

 

همین که آفتاب کم رقمی پشت کوه‌های جوانرود سر بالا می‌آورد کامیون‌ها هم به سمت شهر حرکت می‌کنند. کامیون‌هایی که از هلال احمر استان‌های مختلف مانند آذربایجان غربی،‌ کرمانشاه و غیره به سمت شهر می‌آیند. در بین آنها کم نیستند خودروهایی که کمک‌های مردمی را از جای جای کشور بار زده‌اند و برای مردم می‌آورند.

 

با این که در چنین شرایطی کمک رسانی وظیفه قانونی برخی نهادهای رسمی و وظیفه انسان دوستانه هر آدمی محسوب می‌شود، اما جوانرودی‌ها باز آن کمک‌ها را لطف می‌دانند. از همین رو از ساعات اولیه صبح در میدان انقلاب ورودی شهر ایستاده‌اند تا مبادا کسی بیاید و به او خوش‌آمد نگفته باشند.

 

آنها در حالی که هم اکنون در شرایط سختی زندگی‌شان با مشکلاتی حتی برای خواب مواجه‌اند اما به هر زحمتی که شده بنری چاپ کرده‌اند که روی آن نوشته:

«هموطن عزیز؛ همدردی شما بوی ناب آدمیت می‌دهد

اجرتان با خدا

خدا قوت، خسته نباشید»

گوشه‌ دیگری از بنر هم دو بار عبارت تشکر را نوشته‌اند گویی که لطفی در حقشان شده است و آنقدر که هر چقدر تشکر کنند باز هم کم است. آنها مردمی هستند که خود بوی ناب آدمیت می‌دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۴۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان