//
کدخبر: ۹۹۸۱ //
صنعت نفت آبادان،

معضل بزرگ صنعت نفت از نظر کارشناس آبادانی

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نمی‌خواهم خیلی حرف‌ها را بزنم اما اینطور که من می‌دانم بازیکنان صنعت نفت توسط مربی جذب نشدند و یا اینکه درصد زیادی از این کار با نظر مربی تیم انجام نشده است.

معضل بزرگ صنعت نفت از نظر کارشناس آبادانی

 ابراهیم قاسم‌پور در مورد عملکرد نه چندان خوب صنعت نفت آبادان در فصل جاری، گفت: فوتبال آبادان متاسفانه گرفتار مشکلاتی است که در قبل هم با آنها درگیر بوده است. آقایونی که بدون شناخت و اطلاع کافی مربی جا به جا می‌کنند بدون اینکه شناختی داشته باشند باید پاسخگو باشند. برای فوتبال آبادان متاسفم کسی که نادر دست‌نشان به عنوان دستیار آورد و حالا به عنوان مربی کار خود را در این تیم همچنان ادامه می‌دهد بعد از اتفاقاتی که در دیدار مقابل پدیده افتاد در کنار خط حاضر شده و تیم را راهنمایی می‌کرد. برای پیشکسوتان فوتبال آبادان متاسفم که همین حالا می‌توانستد بعد از برکناری دست‌نشان به این تیم کمک کنند اما رفتند مربی را آوردند که هیچ تاثیری نداشت این اتفاقی برای تیمی افتاده که پیشکسوتان بسیار سرشناسی دارد بعد از تغییر کادرفنی تیم جای پیشرفت  دچار پسرفت شده است.  احساس می‌کنم بیشتر دلال‌ها در تصمیمات تیم نقش دارند تا مدیریت باشگاه.  وقتی بازیکن و افرادی که هیچ سر رشته‌ای در فوتبال ندارند تصمیم گیری می‌کنند این اتفاق می‌افتد.

پیشکسوت فوتبال ایران و آبادان، در مورد اینکه آیا منظورش از مربی که کنار خط حاضر شده مهرداد خادمی است، عنوان کرد: بله او دستیار دست‌نشان بود و همچنان هم در تیم حضور دارد. این شهر فوتبالیست‌های بسیار قوی داشته که خیلی‌ از آنها مربیان بسیار خوبی هستند. البته این به خود پیشکسوتان آبادان باز می‌گردد زمانیکه در صنعت نفت به عنوان سرمربی انتخاب شدم و کار را دنبال می‌کردیم با وجود مشکلات بسیار زیادی که داشتیم خیلی از افراد چوب لای چرخ ما می‌گذاشتند اما حالا نمی‌دانم چرا این نفرات ساکت هستند و اجازه دادند افرادی به فوتبال آبادان برای مربیگری بیایند که لیاقت این کار را نداشتند.

سرمربی اسبق صنعت نفت آبادان در مورد اینکه شایعه شده بود برخی بازیکنان باعث آمدن و رفتن مربی و بازیکن در صنعت نفت می‌شوند، گفت:‌ در فوتبال ایران آلودگی زیاد است  و دائم می‌گویند  چرا از این مسائل حرف می‌زنید. در این یکی دو سال افرادی به فوتبال آبادان آمدند که تخصصی نداشتند. نمی‌خواهم خیلی حرف‌ها را بزنم اما اینطور که من می‌دانم بازیکنان توسط مربی جذب نشدند و یا اینکه درصد زیادی از این کار با نظر مربی تیم انجام نشده است.

وی در مورد اینکه نقش مدیریت را در این مشکلات چقدر موثر می‌داند، اظهار داشت: در آبادان حضور ندارم اما از کسانی که به تیم نزدیک هستند و از شرایط اطلاع دارند حرف و حدیث‌های زیادی شنیدم. همیشه بعد از انتخاب یک بازیکن نه چندان خوب سرمربی در راس انتقادات قرار می‌گیرد وقتی یک مربی انتخاب می‌شود که جواب نمی‌دهد باید مدیریت در نوک پیکان انتقادات قرار بگیرد. البته اینطور که گفته می‌شود علی عیسی زاده تلاش کرده مشکلات مالی صنعت نفت را حل کند اما اینکه چرا تیم نتوانسته موفق عمل کند سوالی است که او باید پاسخگو باشد.

قاسم‌پور در مورد اینکه آیا صنعت نفت امسال در لیگ برتر می‌ماند، گفت: به صنعت نفت آبادان به عنوان یک آبادانی تعصب زیادی دارم. امیدوارم این تیم در لیگ برتر بماند اما شرایط فعلی صنعت نفت اصلا خوب نیست. بهتر بود به جای مربی بازیکن جدیدی جذب کنند تا شرایط بهتر شود. همان پولی که صرف جذب مربی جدید شد را اگر برای جذب بازیکنان هزینه می‌کردند موثرتر بود. اتفاقات اخیر درون تیم نشان از نا به سامانی صنعت نفت دارد. افرادی که الان در کمیته فنی هستند و در گذشته چوب لای چرخ ما می‌گذاشتند و الان سکوت کردند بهتر است پاسخگوی مشکلات فعلی تیم باشند. عیسی‌زاده که فوتبالی نیست این افراد که درکمیته فنی هستند این مسائل را جواب بدهند.

 

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۹۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان