//
کدخبر: ۹۹۶۴ //

استقلال خوزستان-الفتح عربستان/جدال بحران زده های کم نام ونشان

تیم های استقلال خوزستان و الفتح عربستان در عمان به مصاف هم می روند.

استقلال خوزستان-الفتح عربستان/جدال بحران زده های کم نام ونشان

تیم های استقلال خوزستان و الفتح عربستان روز دوشنبه از ساعت 14:30 در ورزشگاه سلطان قابوس عمان چارچوب مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند.

استقلال خوزستان قرار است برای اولین بار در رقابت های لیگ قهرمانان حاضر شود. این تیم سال گذشته با قهرمانی در لیگ برتر جواز حضور در رقابت های لیگ قهرمانان را کسب کرد.

* الفتح عربستان تیمی کم نام و نشان در فوتبال عربستان به  حساب می آید این تیم فقط یک بار در فصل 2012 و 2013 توانست در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان قهرمان شود اما فصل بعد در رقابت های لیگ قهرمانان در همان مرحله  گروهی حذف شد.

* تیم الفتح در حال حاضر 4 بازیکن خارجی در ترکیب خود دارد. کادر بازیکن دورگه و تونسی – فرانسوی تیم الفتح است که قیمتی در حدود 500هزار یورو دارد. دیگر بازیکن خارجی تیم الفتح ساندرو مانوئل است که در خط دفاع بازی می کند و برزیلی است.  نفر بعدی اوکرا نام دارد شماره 10 پرتغالی تیم الفتح که یک و نیم میلیون یورو ارزش اوست و شماره 10 این تیم را برتن می کند در  نهایت ناتان جونیور مهاجم 27 ساله و برزیلی تیم الفتح است که شماره 9 را بر تن می کند.

* الباقی بازیکنان تیم الفتح عربستانی هستند.

* تیم الفتح عربستان پیش از رویارویی با استقلال خوزستان در مرحله پلی آف شرکت کرد و با شکست رقیب ازبکستانی خود راهی مرحله گروهی شد.

* مشکلات مالی استقلال خوزستان در این فصل باعث شد تا مسوولان این تیم چند بار تهدید به کناره گیری از لیگ قهرمانان آسیا کنند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

* کاروان تیم استقلال خوزستان روز جمعه وارد عمان شد و این تیم چند جلسه تمرین در زمین شماره 2 پیش از جدال با الفتح انجام داد.

* سرمربی تیم الفتح عربستان کسی نیست جز فتحی الجبال سرمریی اهل تونس که یک بار حدفاصل سال های 2008 و 2014 هدایت این تیم را برعهده داشت و توانست الفتح را به لیگ حرفه ای عربستان برساند.این سرمربی 53 سال سن دارد و پیش از این در تیم های نجران ، عجمان و الشباب فعالیت داشته است.

* تیم الفتح در حال حاضر با کسب 15 امتیاز از 19 بازی در لیگ 14 تیمی عربستان در رده سیزدهم قرار دارد و وضعیت بسیار بدی را پشت سر می گذارد این در حالی است که استقلال خوزستان با کسب 29 امتیاز در رده هشتم لیگ برتر ایران قرار دارد.

* دیگر دیدار این گروه بین دو تیم لخویای قطر و الجزیره امارات برگزار می شود. دو تیمی که به نظر می رسد از شانس بیشتری برای صعود از این گروه برخوردار است.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۹۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان