//
کدخبر: ۹۹۶۲ //

انتقاد مدافع تراکتورسازی از شایعات

ایرانپوریان در پاسخ به این پرسش که دلیل شایعات چیست، بیان کرد: «نمی دانم چه بگویم؛ من فقط فکر می کنم این شایعات جایز نیست و نمی توانم چنین چیزهایی را درک کنم. اتفاقات عجیب و غریب زیادی برای تراکتورسازی رخ داد که برای من قابل هضم نیست.»

انتقاد مدافع تراکتورسازی از شایعات

محمد ایرانپوریان درباره لغو دیدار سیاه جامگان و تراکتورسازی عنوان کرد: «ما شرایط خیلی خوبی داریم و تمرینات منظمی را دنبال می کنیم. همه چیز برای بازی با سیاه جامگان مهیا بود که متاسفانه این مسابقه لغو شد. ما خیلی دوست داشتیم در این بازی حاضر شویم اما برف شدیدی که در مشهد باریده این امکان را نمی دهد.»

وی ادامه داد:«تیم ما با وجود همه مشکلاتی که پیش آمده برای کسب نتایج خوب تلاش می کند. همین حالا در فینال حذفی و دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار داریم. این در حالی است که خیلی مسائل برایمان ایجاد می شود. تلاش می کنیم روزهای خوبی را در آینده سپری کنیم.»

مدافع تراکتورسازی با اشاره به حاشیه هایی که در روزهای اخیر پیرامون تیمش ایجاد شده، گفت: «متاسفانه از قبل بازی با پرسپولیس شایعات زیادی برای ما درست کردند. از ماجرایی که برای خودم ساختند و می گفتند دوپینگ کرده ام گرفته تا مشکلی که برای مهدی کیانی ایجاد کردند. متاسفانه برخی ناجوانمردانه تراکتور را می زنند، در حالی که ما همیشه دنبال فوتبال جوانمردانه بوده ایم. این مسائل درست نیست و شک ندارم در آینده نیز بازهم برای یک بازیکن دیگر حرف هایی در می آورند!»

ایرانپوریان در پاسخ به این پرسش که دلیل این شایعات چیست، بیان کرد: «نمی دانم چه بگویم؛ من فقط فکر می کنم این شایعات جایز نیست و نمی توانم چنین چیزهایی را درک کنم. اتفاقات عجیب و غریب زیادی برای تراکتورسازی رخ داد که برای من قابل هضم نیست.»

وی افزود: «شما یادتان هست که قبل از بازی با پرسپولیس چطور روحیه و تمرکز تیم ما را پایین آوردند. حالا هم این شایعات روی تیم تاثیر می گذارد. ما قبل از پرسپولیس، به تنها چیزی که فکر نمی کردیم، مسابقه بود. مدام درگیر مسائل دیگر بودیم. به هر حال امیدوارم بتوانیم هواداران خوبمان را در ادامه فصل خوشحال کنیم.»

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۹۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان