//
کدخبر: ۹۹۵۷ //

آغاز آبی ایران/ یک استقلال در امارات، یک استقلال در عمان

تیم فوتبال استقلال در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی امارات می‌رود.

آغاز آبی ایران/ یک استقلال در امارات، یک استقلال در عمان

تیم فوتبال استقلال در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا موفق شد السد قطر را در ورزشگاه آزادی شکست دهد و به عنوان چهارمین نماینده ایران راهی مرحله A لیگ قهرمانان آسیا شد.

آبی‌پوشان که در 5 بازی اخیر لیگ برتری خود به پیروزی رسیده‌اند با روحیه‌ای بسیار خوب راهی امارات شدند تا خود را برای برگزاری اولین دیدار خود مقابل الاهلی این کشور آماده کنند.

علیرضا منصوریان پس از محرومیت باشگاه استقلال از فعالیت در بازار نقل‌وانتقالات و ناکامی در جذب آندرانیک تیموریان و سرور جباروف، به جوانانی مانند فرشید اسماعیلی و امید نورافکن اعتماد کرد و توانست علاه بر ارائه بازی‌های زیبا، نتایجی خیره‌کننده را کسب کند.

استقلال که در 5 بازی آخر خود 14 گل به ثمر رسانده از ساعت 19:45 فردا (دوشنبه) در ورزشگاه آل راشد دبی، مدافع عنوان قهرمانی لیگ امارات را در اولین گام پیش رو دارد.

آساموا ژیان، مهاجم مشهور غنایی پس از یک فصل حضور در سوپرلیگ چین به امارات برگشته و سرشناس‌ترین بازیکن الاهلی محسوب می‌شود. اورتون ریبیرو برزیلی و ماخته دیوب سنگالی هم دیگر بازیکنان خارجی این تیم هستند.

هدایت این تیم که در حال حاضر در رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ امارات قرار دارد بر عهده کوزمین اولاریو رومانیایی است.

جدال قهرمان بی‌پول با تیم در حال سقوط!

تیم فوتبال استقلال خوزستان، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر شرایطی کاملاً متفاوت از فصل گذشته دارد. آبی‌پوشان خوزستانی حالا در رتبه هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته‌اند و با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می‌کنند. شدت این مشکلات به حدی بود که سید سیروس پورموسوی حتی از احتمال انصراف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد و مدیرعامل این باشگاه از رئیس فدراسیون فوتبال کمک خواست.

استقلال خوزستان باید از ساعت 14:30 فردا (دوشنبه) در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط عمان به مصاف الفتح عربستان برود؛ تیمی که در حال حاضر در رتبه سیزدهم جدول 14 تیمی سوپر لیگ عربستان قرار دارد و یکی از گزینه‌های جدی سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود.

الفتح با پیروزی مقابل نسف قارشی ازبکستان در مرحله پلی‌آف توانست به گروه B مسابقات برسد. این تیم دو بازیکن برزیلی به نام‌های ناتان جونیور سوارز و ساندرو مانوئل دارد و بقیه بازیکنان این تیم عربستانی هستند.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۹۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان