//
کدخبر: ۹۹۳۴ //
طباطبایی؛

تعطیلی لیگ و محرومیت بازیکنان استقلال به منصوریان کمک کرد

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد تعطیلی لیگ و محدودیت هایی که برای استقلال صورت گرفت باعث کمک به سرمربی آبی پوشان شد.

تعطیلی لیگ و محرومیت بازیکنان استقلال به منصوریان کمک کرد

هادی طباطبایی در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: «محدودیت ها در شرایط استقلال خیلی تاثیرگذار شد. محرومیت چند بازیکن باعث شد تا از جوانان در این تیم بیشتر استفاده شده و انگیزه تیمی استقلال بالاتر برود.»

طباطبایی در ادامه افزود: «از طرفی تعطیلی های لیگ هم به منصوریان کمک زیادی کرد. شاید اگر لیگ این قدر تعطیل نمی شد با توجه به عدم حمایت برخی از اعضای هیئت مدیره استقلال از منصوریان کادرفنی این تیم تغییر می کرد اما همین تعطیلی ها باعث شد تا هر بار به منصوریان فرصت داده شود و او بتواند تیمش را در این تعطیلی و وقفه لیگ ساخته و نقاط ضعف و قوتش را مشخص کند. البته در آن روزها بنده و خیلی از پیشکسوتان باشگاه استقلال هم اعتقاد داشتیم باید به منصوریان فرصت داده شود و برای تغییر خیلی زود است.»

پیشکسوت استقلال در ارتباط با بازی این تیم برابر الاهلی گفت: «قطعا شرایط لیگ با بازی های آسیایی سخت است و استقلال هم نباید بازی آسانی پیشرو داشته باشد اما امیدوارم این تیم در این بازی هم به امتیاز برسد. استقلال نشان داده که در دفاع خوب عمل می کند و از ضدحملات خود خوب بهره می برد. امیدوارم که در این بازی هم همینطور باشد.»

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۹۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان