//
کدخبر: ۹۸۵۸ //

مرفاوی:چشمی در تعطیلات به شرایط بازی برمی گردد

سرمربی تیم صبا گفت:چشمی بازیکن من بوده و شناخت خوبی از او دارم.

 مرفاوی:چشمی در تعطیلات به شرایط بازی برمی گردد

عبدالصمد مرفاوی درباره تساوی این تیم مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خوبی را مقابل این تیم انجام دادیم و چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم که با بدشانسی از دست رفت. تلاش می کنیم در بازی بعدی به پیروزی برسیم و در جدول در جایگاه خوبی قرار بگیریم.من از بازیکنان تیمم تشکر می کنم که با تمام وجود تمرین می کنند.

وی درباره حضور رضا عنایتی و کادر فنی صبا تصریح کرد: عنایتی بازیکن قدیمی و باارزشی است و تجربه او به ما کمک می کند. عنایتی هر وقت در زمین بوده با تمام وجود بازی می کند و هر وقت هم روی نیمکت باشد به ما کمک می کند.

سرمربی صبا درباره چند بازیکن قدیمی استقلال در نیم فصل در تیم صبا خاطرنشان کرد: همگی آنها سابقه حضور در استقلال را دارند. مهم این است که ما همدیگر را به خوبی می شناسیم و سال هاست که با یکدیگر کار می کنیم.

مرفاوی درباره اینکه از بازیکنان از پرداخت پاداش کم ناراحت هستند خاطرنشان کرد: من زیاد روی این مسایل حساس نیستم و بیشتر تلاش می کنیم که خودمان را ثابت کنیم و مطمئنم با وجود بازیکنان خوب در ادامه بهتر خواهیم شد.

وی درباره تعطیلی دوباره لیگ عنوان کرد: این مساله تازگی ندارد و ما به آن عادت کرده ایم. تصمیم مسوولان فدراسیون فوتبال است . تیم های ما در آسیا حضور دارند و باید از آبروی فوتبال ایران دفاع کنند.

مرفاوی در پایان درباره حضور چشمی در صبا گفت: او دو جلسه با ما تمرین کرده است و شرایط نسبتا خوبی دارد با این تعطیلی دو هفته ای به شرایط بازی برمی گردد. چشمی بازیکن من بوده و شناخت خوبی از او دارم و هدف ما این است که بتوانیم به او کمک کنیم تا به روزهای اوجش بازگردد.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۸۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان