//
کدخبر: ۹۷۹۶ //

حمایت مدیرعامل استقلال از تصمیم منصوریان

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: شرایط تیم روز به روز به خاطر پوست انداختن و جوانگرایی بهتر می شود و اگر بتوانم مشکلات باشگاه را حل کنم، شرایط خوبی در انتظار باشگاه خواهد بود.

 حمایت مدیرعامل استقلال از تصمیم منصوریان

سیدرضا افتخاری که از بدو حضورش در باشگاه استقلال تا همین چند هفته پیش تحت فشار انتقادات مختلف قرار داشت، این روزها و بعد از نتایج خوب آبی پوشان شرایط بهتری پیدا کرده است.

افتخاری به دلایل مختلف مورد انتقاد قرار می گرفت که مهمترین آن عدم پرداخت به موقع بدهی «عادل شیحی» و محرومیت باشگاه از نقل و انتقالات زمستانی بود. این اتفاق هجمه زیادی علیه افتخاری ایجاد کرد چرا که حتی هیات مدیره باشگاه را هم در جریان آن قرار نداده بود.

با این حال نتایج خوب استقلال که از بازی با صنعت نفت آبادان شروع شد، در بازی با السد و حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و همچنین پیروزی مقابل پرسپولیس در دربی هشتاد و چهارم به اوج رسید تا از فشار انتقادات از مدیرعامل باشگاه کاسته شود.

افتخاری که حالا باید استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند، درباره شرایط این تیم گفت: علیرضا منصوریان ترکیب تیم را تا حدودی عوض کرده و به ترکیب اصلی و دلخواهش دست یافته است.

وی افزود: فکر می کنم این تیم با میانگین پایین بتواند در مسابقات آینده هم نتایج بهتری کسب کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: شرایط تیم روز به روز به خاطر پوست انداختن و جوانگرایی بهتر  می شود و اگر بتوانم مشکلات باشگاه را حل کنم، شرایط خوبی در انتظار باشگاه خواهد بود.

 

منبع: افکار
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۷۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان