//
کدخبر: ۹۶۳ //

حسینی: در نیم فصل دوم نباید اشتباه کنیم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: سایپا تیم نیم فصل نخست نیست و نقاط ضعفش را برطرف کرده است.

حسینی: در نیم فصل دوم نباید اشتباه کنیم

سیدجلال حسینی درباره دیدار پرسپولیس مقابل سایپا، اظهار کرد: درست است که سایپا در نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفت، اما این تیم در تعطیلات نیم فصل تغییراتی را ایجاد کرده است  و مطمئنا با تمریناتی که انجام داده نقاط ضعفش را بر طرف کرده است و ما باید با یک سایپا متفاوت بازی کنیم.

او افزود: ما تمرینات بدنسازی و تاکتیکی خوبی را زیر نظر کادرفنی انجام داده‌ایم و خودمان را آماده کرده‌ایم تا در نیم فصل دوم با قدرت آغاز کنیم. می دانیم بازی با سایپا بسیار سخت است و از همه هواداران می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند تا با حمایت‌هایشان بتوانند به پیروزی ما کمک کنند. ما نباید در نیم فصل دوم دیگر اشتباهی انجام بدهیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره آخرین طلبش از باشگاه نفت هم گفت‌: دیگر نمی دانم چه کار باید کنم. نه کمیته‌ انضباطی و نه فدراسیون فوتبال و نه حتی باشگاه نفت کسی پاسخگوی ما نیست. ما تا صحبت می‌کنیم آقای مدیر روابط عمومی باشگاه نفت بیانیه می‌دهند  و پاسخ ما را می‌دهند و در ادامه هم کمیته‌ انضباطی ما را محروم می‌کند. ما هم باید مصاحبه‌هایی را انجام بدهیم تا کمیته‌ انضباطی ما را فرا بخواند تا در آنجا حرف‌هایمان را بزنیم. بهتر است هر چه‌ زودتر تکلیف طلبمان مشخص شود و دوستان پاسخ واضحی به ما بدهند.

 

منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان