//
کدخبر: ۹۵۶ //
به زودی کارت بازی او صادر خواهد شد؛

واکنش کمیته انضباطی به ادعای فولاد درباره قرارداد سروش رفیعی با پرسپولیس

فولاد خوزستان با طرح یک شکایت تازه علیه خرید جدید پرسپولیس مدعی شده سازمان لیگ باید از ثبت قرارداد این بازیکن خودداری کند اما این شکایت به جایی نمی رسد!

سروش رفیعی واکنش کمیته انضباطی به ادعای فولاد درباره قرارداد سروش رفیعی با پرسپولیس

هنوز خدمت سربازی سروش رفیعی در تراکتورسازی تمام نشده بود که باشگاه فولاد خوزستان ادعا کرد سروش بازیکن این تیم است و بعد از پایان خدمتش باید به فولاد برگردد.

همان زمان کمیته انضباطی با برگزاری یک جلسه چند ساعته ادعای طرفین را بررسی و رای نهایی را صادر کرد که بنا به دلایل نامعلومی علیرضا اسدی، دبیرکل دکتر (!) فدراسیون فوتبال از انتشار این رای که باید مثل تمامی آرای کمیته انضباطی از طریق دبیرکل منتشر شود، خودداری کرد.

روز گذشته هم که سروش با پرسپولیس به توافق کامل رسید، باشگاه فولاد شکایت تازه ای روی میز فدراسیون فوتبال گذاشت و مدعی شد باید از ثبت قرارداد سروش و پرسپولیس جلوگیری شود.

گویا علیرضا اژدری زاده مدیرعامل فولاد که به نعیم سعداوی سرمربی تیمش قول داده بود سروش را برمی گرداند و از او خواسته بود یک جای خالی برای رفیعی در نیم فصل دوم کنار بگذارد، دوباره مدعی شده سروش بازیکن فولاد است.

اما پس از مصاحبه اژدری زاده، یکی از اعضای ارشد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، با رد شکایت فولاد اظهار داشت: «سروش بازیکن آزاد است و فولاد مدارک مستندی برای اثبات ادعای خود ندارد. یک بار در کمیته انضباطی تمامی مدارک طرفین بررسی و رای نهایی به سود سروش صادر شده و فولاد با این شکایت جدید خود شاید از لحاظ مالی، سروش را با جریمه مواجه کند اما صاحب این بازیکن نمی شود.»

وی افزود: «طبق مستندات، سروش و فولاد توافق کرده بودند اگر رفیعی سرباز شد، قرارداد سه ساله او با فولاد غیرقابل استناد باشد و حالا نمی توان به آن قرارداد استناد کرد.»

این عضو کمیته انضباطی در پایان تصریح کرد: «سروش بازیکن پرسپولیس است و به زودی کارت بازی اش هم صادر خواهد شد اما شاید صدور این کارت تنها به این دلیل که رفیعی سرباز بوده و نیاز به ارائه مجوز پایان خدمت دارد، چند روزی بیشتر از روال عادی صدور کارت سایر بازیکنان طول بکشد.»

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان