//
کدخبر: ۹۵۴ //

اقدام عجیب فردوسی پور برای رأی آوردن گزینه مدنظرش

مجری برنامه 90 شب گذشته در تلاشی آشکار، اصرار زایدالوصفی برای رأی دادن مخاطبان به گزینه مدنظرش داشت.

عادل فردوسی پور اقدام عجیب فردوسی پور برای رأی آوردن گزینه مدنظرش

نظرسنجی برنامه 90 در خصوص بهترین راه تعامل با تیم ملی در حال حاضر است. نکته جالب اینکه عادل فردوسی پور همچنان از کمترین فرصت ها استفاده می کند تا آراء را به سود دوست خود بچرخاند.

مجری برنامه 90 ابتدا از مردم خواست تا احساسی رای ندهند. او سپس صراحتا اعلام کرد که «اگر من بودم گزینه سه را انتخاب می کردم.»

این صحبت های فردوسی پور در حالی است که او پیش تر به خاطر دخالت در نظرسنجی هایی که مربوط به کارلوس کی روش است و فراخواندن مردم به سمتی خاص، متهم شده بود و برخی به او گفته بودند اگر هم می خواهد رای اش را اعلام کند باید اواخر برنامه باشد تا بیننده های کم سن و سال تر، تحت تاثیر قرار نگیرند.

گزینه اول این نظرسنجی، حمایت از برنامه های تیم ملی و برخورد با باشگاه های متخلف است.

گزینه دو به پیش رفتن روی قانون فیفا اصرار دارد و اینکه مانند کل کشورها 72 ساعت قبل از بازی ها، بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار دهند که عادل اصرار داشت به آن رای ندهند!

گزینه سه که هم مهدی تاج و هم عادل فردوسی پور اعلام کردند به آن رای خواهند داد میانجیگری فدراسیون و توافق جدید با باشگاه هاست.

جالب اینکه فردوسی پور با هر ترفندی که بود آن گزینه ای را که مدنظرش بود را به کرسی نشاند و موفق شد با اختلاف اندکی آراء را از مخالفت با سرمربی مورد علاقه اش بچرخاند.

در پایان این نظرسنجی با شرکت یک میلیون و ۴۲۹ هزار نفر، 39.6 درصد "میانجی گری فدراسیون فوتبال بین کی روش و باشگاه ها" را انتخاب کردند، 37.3 درصد به "حضور ملی پوشان ۷۲ ساعت مانده به روز بازی های فیفا" رای دادند و نظر 23.1 درصد هم "حمایت کامل از برنامه های تیم ملی و برخورد با باشگاه های متخلف" بود.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان