//
کدخبر: ۹۴۹۶ //

مراسم افتتاحیه جام جهانی کشتی آزاد برگزار شد

مراسم افتتاحیه رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد عصر امروز پنجشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان در کرمانشاه برگزار شد.

مراسم افتتاحیه جام جهانی کشتی آزاد برگزار شد

 و به نقل از مهر، رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۷ از صبح امروز پنجشنبه با حضور 8 تیم برتر دنیا در سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز شد و فردا جمعه با معرفی تیم های برتر به پایان خواهد رسید.

 

بر این اساس مراسم افتتاحیه این دوره از رقابتهای جام جهانی عصر امروز با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، استاندار و مسئولان سیاسی و ورزشی استان کرمانشاه و همچنین جمعیت حاضر در سالن برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم جمعی از ورزشکاران باستانی کار در دو گروه به اجرای حرکات نمایشی و ورزش های پهلوانی پرداختند که این حرکات با ضرب و نوای مرشد همراه بود.

 

پس از آغاز رسمی مراسم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی به نمایندگی از اهالی کشتی به وزیر ورزش و مهمانان خوش آمد گفت.

 

سلطانی فر در اواسط مراسم افتتاحیه به دعوت رسول خادم از جایگاه ویژه مهمانان به کنار تشک کشتی و به جمع نمایندگان اتحادیه جهانی کشتی آمد.

 

در حاشیه این مراسم از تمبر یادبود رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد 2017 کرمانشاه نیز رونمائی شد.

 

با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و تئودور آمادوس نمایند اتحادیه جهانی کشتی، مریم منظمی نائب رئیس بانوان فدراسیون کشتی، محمد حسین محبی رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه و مادر شهید ریزه وندی از شهدای کشتی گیر این استان از جمعی از ورزشکاران و مربیان برتر آلیش و گراپلینگ بانوان کشور تجلیل بعمل آمد.

 

این در حالی بود که بسیاری از اهالی کشتی دوست استان کرمانشاه به دلیل پر شدن ظرفیت سالن پشت درب های ورزشگاه ماندند و عبور و مرور به داخل سالن را حتی برای ورزشکاران و مسئولان برگزاری مسابقات نیز دشوار کرده بودند.

 

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۴۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان