//
کدخبر: ۹۳۴۳ //
پشت پرده مبلغ قرارداد آبی پوشان چه می گذرد؟

سپاهان بمب بزرگ استقلال را با نصف قیمت خرید

مسئولان باشگاه استقلال قصد داشتند برای جباروف 150 هزار دلار در نیم فصل هزینه کنند اما حالا سپاهان فقط نصف این مبلغ را پرداخته است.

سپاهان بمب بزرگ استقلال را با نصف قیمت خرید

سرور جباروف با استقلال قراردادی 450 هزار دلاری برای یک فصل و نیم امضا کرده بود. یعنی 150 هزار دلار برای نیم فصل و 300 هزار دلار برای فصل بعد. مبلغی که همان ابتدا هم مشخص بود برای یک بازیکن 34 ساله بالا است.

جباروف اما به دلیل مشکلات استقلال و محرومیت این تیم در نقل و انتقالات تصمیم گرفت پیراهن سپاهان را بر تن کند. مبلغ قرارداد این هافبک ازبکستانی با سپاهان فقط 304 میلیون است. یعنی مبلغی در حدود 75 هزار دلار که می شود نیمی از قرارداد او با استقلال.

مسئولان باشگاه استقلال قصد داشتند برای جباروف 150 هزار دلار در نیم فصل هزینه کنند اما حالا سپاهان فقط نصف این مبلغ را پرداخته و این هافبک ازبکستانی را جذب کرده است. اتفاقی که جالب است و پر ابهام.

پروسه جذب بازیکن در استقلال سالهاست که با مشکلات متعدد انجام می شود. ملاک قیمت گذاری در باشگاه استقلال مشخص نیست. به همین دلیل هم هست که فرشید باقری 950 میلیون دستمزد می گیرد و امین حاج محمدی بیش از یک میلیارد. وقتی اینها چنین مبالغی دریافت می کنند، جباروف هم می آید و 150 هزار دلار دستمزد می گیرد.

در سپاهان اما از این خبرها، حداقل در یکی دو فصل گذشته نیست. پس جباروف فقط می تواند 75 هزار دلار دریافت کند و نیم فصل پیراهن سپاهان را بپوشد.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۳۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان