//
کدخبر: ۹۱۲۵ //
امید نو افکن،

پیروانی: نورافکن بهتر از ابراهیمی است

روز به روز بر تعداد طرفداران سبک بازی امید نورافکن اضافه می‌شود.

پیروانی: نورافکن بهتر از ابراهیمی است

ایران ورزشی نوشت: روز به روز بر تعداد طرفداران سبک بازی امید نورافکن اضافه می‌شود. امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان آخرین نفری است که از پدیده جوان استقلال تعریف کرده. او البته قبل از صحبت درباره نورافکن روی کار خودش و همکارانش در کشف استعدادهای فوتبال ایران تاکید کرده است. سرمربی تیم جوانان می‌گوید: «نورافکن را زمانی به تیم جوانان دعوت کردم که حتی روی نیمکت ذخیره‌ها هم نمی‌نشست ولی در حال حاضر به صورت ثابت بازی می‌کند و دیدید که در بازی با السد و پرسپولیس یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود. او بازیکنی نیست که لب خط بازی کند، چون میزان دوندگی بالایی دارد. شما دیدید که در تقابل‌های یک در مقابل یک به هیچ عنوان دریبل نمی‌خورد و پاس‌های فوق العاده‌ای با دو پا در فاصله‌های بلند ارسال می‌کند. به نظر من امید در حال حاضر از ابراهیمی بهتر است و حتی بهتر هم خواهد شد.»

این روزها کارلوس کی‌روش به خاطر لجبازی اش با پرسپولیس و برانکو درصدی از محبوبیتش را از دست داده اما او هنوز حامیان ویژه خودش را دارد.

نمونه‌اش امیرحسین پیروانی که در تعریف از سرمربی تیم ملی به نکته جالبی اشاره می‌کند: «من چند بار از ایشان درخواست جلسه کردم و خوشبختانه ایشان هم قبول کردند. برنامه هایم را به کی‌روش نشان دادم و او هم با روی باز پذیرفت و حتی در چند مرحله مرا راهنمایی کرد. بعد از آن جلسه ایشان سر تمرین ما حاضر شدند و حتی یک جلسه ما با تیم ملی بازی کردیم. کی‌روش در بازی دوستانه‌ای که تیم ملی با تیم جوانان داشت بارها بازی را قطع می‌کرد و هم به بازیکنان تیم خودش و هم بازیکنان ما نکاتی را گوشزد می‌کرد و حتی بازی ما با نفت را از نزدیک تماشا کرد. حتی کی‌روش بارها بعد از بازی‌های ما جلساتی طولانی برگزار کرد که بسیار برای ما با ارزش بود. نکته جالب این بود که او بازیکنان ما را به اسم می‌شناخت و این نشان می‌دهد او نگاه ویژه‌ای به همه بازیکنان در همه رده‌ها دارد و همین موضوع باعث شد تا بازیکنان ما با انگیزه بیشتر به روند رو به رشد خود ادامه بدهند.»

 

 

منبع: شریان نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۱۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان