//
کدخبر: ۹۰۶۱۹ //

خونه به خونه بابل- استقلال تهران؛ شیران زخم خورده بابل بدنبال التیام زخم ها/ آبی پوشان فریب دسته اولی بودن حریف را نخورند

دیدار نهایی جام حذفی فردا پنجشنبه با حضور تیم های استقلال تهران و خونه به خونه بابل در خرمشهر برگزار می شود تا پرونده این بازی ها بسته شود.

خونه به خونه بابل- استقلال تهران؛ شیران زخم خورده بابل بدنبال التیام زخم ها/ آبی پوشان فریب دسته اولی بودن حریف را نخورند
به گزارش فرتاک نیوز،

بالاخره و بعد از کش و قوس های فراوان، مدیران خونه به خونه بابل رضایت دادند که در فینال جام حذفی به میدان بیایند و باید فردا در خرمشهر به مصاف شاگردان شفر که این روزها از آمادگی خوبی برخوردارند بروند.

استقلال این روزها از شرایط بسیار آیده الی برخوردار می باشد و اگر بگوییم هواداران این تیم دیگر در برابر هیچ تیم آسیایی با استرس بازی های این تیم را دنبال نمی کنند سخنی به گزاف نگفته ایم.

اما صرف نظر از آمادگی بالای آبی پوشان در طی چند ماه گذشته که با حضور سرمربی آلمانی این تیم روز به روز هم بهتر خود را نشان می دهند، باید گفت که تیم خونه به خونه بابل نیز نمی تواند حریف دست و پا بسته ای برای شاگردان شفر باشد و حتی می تواند حریفی بسیار خطرناک بوده و نتیجه  متفاوتی را رقم بزند.

راه نیافتن این تیم به لیگ برتر در هفته پایانی رقابت های دسته اول فوتبل کشور که اگر و اماهای فراوانی روبرو بوده و حسن زاده مالک این باشگاه به شدت دنبال ارائه مدارک به فدراسیون می باشد تا بتواند تبانی در هفته پایانی را به اثبات رسانده و هواداران پر شور بابل را امیدوار به حضور در لیگ برتر در فصل آینده نماید و بر همین اساس این بازی می تواند عیار این تیم را در لیگ برتر مشخص نماید اگر چه خوب می دانیم فدراسیون فوتبال بعید است حتی با ارائه مدارک، اقدامی برای حذف نساجی و حضور خونه به خونه در لیگ برتر انجام دهد.

در هر حال خونه به خونه در دیدار فردا سراسر انگیزه و هیجان است و بازیکنان این تیم می خواهند هدیه خوبی به هواداران پر شور خود بدهند و باید دید و به انتظار نشست که آیا این اتفاق فردا روی خواهد داد یا غم دیگری به غم های آنها افزوده خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۰۶۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان