//
کدخبر: ۸۰۱۵ //

مراسم افتتاحیه بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر برگزار شد

مراسم افتتاحیه بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه مبارک فجر عصر امروز در محل کمپ این فدراسیون در تهران آغاز شد.

 مراسم افتتاحیه بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر برگزار شد

به گزارش فرتاک نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در مراسم گشایش این رقابت‌ها که با حضور 17 تیم خارجی به همراه ملی‌پوشان بدمینتون کشورمان آغاز شد، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان طی سخنرانی اظهار داشت:

بنام خداوند بخشنده و مهربان

با سلام

ضمن خیر مقدم حضور مسئولان، مربیان، سرپرستان، داوران، ورزشکاران و میهمانان گرانقدر، خداوند را شاکر و سپاس گزاریم که افتخار میزبانی بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون فجر ایران را داریم .

با سلام و درود بر ارواح پاک طیبه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به ویژه روح پرفتوح حضرت امام خمینی رضوان الله علیه و با آرزوی طول عمر همراه با صحت و سلامت برای مقام عظمای ولایت .

بار دیگر افتخاری بزرگ نصیب جامعه بدمینتون کشور گردید که بتوانیم میزبان خوبی در راستای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم که همواره اخلاق مداری سرلوحه فرهنگ ایران اسلامی می باشد.

خداوند منان را شاکریم که فدراسیون بدمینتون با همکاری و حمایت های جناب آقای دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان ، جناب آقای هاشمی ریاست محترم کمیته ملی المپیک و دکتر داورزنی معاونت محترم توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ، معاونین محترم وزارت و جوانان و با توجه به اینکه این مسابقات که در تقویم جهانی بعنوان " فجر ایران " ثبت گردیده را به نحوی شایسته برگزار نماییم و مایه افتخار ماست که هر ساله برگزار این مسابقات را با نظمی خاص پیگیری نموده ایم .

لازم به ذکر است که در حال حاضر این مسابقات در سطح جهان، یکی از معتبرترین مسابقات در رشته بدمینتون می باشد.

از میهمانان ویژه بدمینتون آسیا ، آقای " تانا بالان " مدیر توسعه آسیا، آقای " محمد اندی، دبیر توسعه آسیا، خانم " ناها تای " مسئول ارزیابی و خانم " حتام " سرداور و همچنین ورزشکاران، مربیان و سرپرستان کلیه تیم های شرکت کننده که از اقصی نقاط جهان به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کشورمان به ایران آمده اند تشکر و قدردانی می نمایم.

سپس گروه هنری و فرهنگی " آیین گل محمدی " حماسی استان خراسان شمالی با اجرای برنامه هنری تداوم بخش این مراسم بوده و پس رژه تیم های شرکت کننده انجام شد و در پایان از سوی سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه 19 تهران گروه استعدادیابی ( شاتل تایم ) هیات بدمینتون استان تهران با اجرای برنامه نمایشی بدمینتون را به نمایش گذاشتند.

پس از آن دکتر داورزنی با پرتاب توپ به زمین بدمینتون ، رسما این رقابتها را آغاز نمود.

بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در روزهای 21 لغایت 24 بهمن ماه جاری و با شرکت بدمینتون بازان 17 کشور خارجی ( اندونزی ، سوریه ، افغانستان، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، عراق، پرتغال، هند، سنگاپور، ایتالیا، دانمارک، سریلانکا، مالزی، فرانسه، لهستان، روسیه و نیجریه ) به همراه ملی پوشان بدمینتون کشورمان و با جوایز 20 هزار دلاری در تهران برگزار می شود.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۰۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان