//
کدخبر: ۸۰۱۰۰ //
شفیعی: قلعه‌نویی بیشترین نقش را در نتایج ذوب‌آهن دارد

امیرخان یکی ازبهترین مربیان ایران است/ بدشانس نبودیم، با پرسپولیس می‌جنگیدیم

نقش قلعه نویی در نتایج ذوب آهن غیرقابل انکار است.

امیرخان یکی ازبهترین مربیان ایران است/ بدشانس نبودیم، با پرسپولیس می‌جنگیدیم
به گزارش فرتاک نیوز،

خالد شفیعی با اشاره به موفقیت های تیمش گفت: امسال ذوب آهن در نیم فصل اول بدشانسی آورد که اگر اینطور نمی شد، اکنون در کنار پرسپولیس مدعی قهرمانی بودیم. به هر حال نهایت تلاشمان را انجام می دهیم تا بتوانیم در لیگ نایب قهرمانی را حفظ کنیم و البته در آسیا نیز به جمع 8 تیم پایانی راه یابیم.

مدافع ذوب آهن درباره نقش امیر قلعه نویی در موفقیت های ذوب آهن تاکید کرد: امیرخان بدون تردید یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است که افتخاراتش در لیگ برتر و آسیا همه چیز را درباره او نشان می دهد. او با تجربه بالایی که دارد نکات مهمی را قبل از هر بازی گوشزد می کند و بدون شک نقش قلعه نویی در موفقیت های ذوب آهن بیشتر از هر کسی است.

وی درباره استقبال هواداران ذوب آهن بیان کرد: از همه عزیزانی که در بازی های گذشته حامی مان بودند، تشکر می کنم. البته امیدوارم در بازی های بعدی هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند تا قوت قلب بگیریم و بتوانیم بیشتر از قبل نتایج مطلوب کسب کنیم.

شفیعی درباره تصمیمش برای فصل آینده افزود: من تمام فکر و ذکرم در حال حاضر ذوب آهن و نتایجی است که کسب خواهیم کرد. انشاءالله بتوانیم روزهای خوبی را سپری کنیم و بهترین نتایج را برای ذوب آهن و مردم اصفهان رقم بزنیم. درباره آینده هم واقعا هیچ تصمیمی نگرفته ام و همانطور که گفتم همه تمرکزم روی ذوب آهن است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۰۱۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان