//
کدخبر: ۷۸۵۳۱ //

بازگشت اسطوره به دروازه لاجوردی پوشان

جانلوئیجی بوفون، دروازه بان اسطوره ای فوتبال ایتالیا، اعلام کرد که آماده است تا در دو دیدار دوستانه مقابل آرژانتین و انگلیس برای تیم ملی کشورش به میدان برود.

بازگشت اسطوره به دروازه لاجوردی پوشان
به گزارش فرتاک نیوز،

بوفون پیش از این اعلام کرده بود که در پایان این فصل از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد و پس از ناکامی تیم ملی ایتالیا در رسیدن به جام جهانی 2018، از بازی های ملی کناره گیری کرده بود. اما او اکنون اعلام کرد که آماده است تا برای دیدارهای دوستانه ماه مارس، برای آتزوری به میدان برود.

 

او به ایتالیا 1 گفت:" در این دوره انتقالی برای تیم ملی کشورم، من احساس مسئولیت می کنم. این دو دیدار دوستانه بسیار مهم هستند. من به رفتن به تعطیلات با خانواده ام فکر کردم اما اگر تیم ملی به من نیاز داشته باشد، باید اعلام کنم که آماده هستم و نمی توانم آن را رد کنم.

 

من این کار را به خاطر مسئولیت و وفاداری انجام می دهد؛ بدون اینکه فکر کنم آینده ام چه خواهد شد. بازیکنانی که در حال حاضر باتجربه هستند، می توانند در دیدار مقابل آرژانتین و انگلیس مفید باشند."

 

لوئیجی دی بیاجو، سرمربی موقت تیم ملی ایتالیا، هم به تازگی اعلام کرد آماده است تا از بوفون برای این دیدارهای دوستانه استفاده کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۸۵۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان