//
کدخبر: ۷۳۳۶۱ //

عجیب‌ترین نکته در مورد داور بازی استقلال و پارس جم

عجیب‌ترین نکته در مورد داور بازی استقلال و پارس جم
به گزارش فرتاک نیوز،

 قضاوت رضا کرمانشاهی در بازی استقلال و پارس جنوبی آنقدر عجیب و پراشتباه بود که کمیته داوران هم بعد از حمایت احساسی از او در ابتدای کار، سرانجام ناچار به عقب‌نشینی شد.

 

نکته جالب اما به ادعای شگفت‌انگیز رضا غیاثی، سخنگوی کمیته داوران مربوط می‌شد که گفت: «آقای تارتار سه روز قبل از بازی به اصفهانیان زنگ زده و به انتخاب کرمانشاهی برای آن بازی اعتراض کرده است. همین مساله باعث شد ذهن کرمانشاهی به هم بریزد.»

 

رفتار غیرحرفه‌ای تاتار قطعا قابل نقد است، کسی هم انتظار نداشت بعد از آن تماس داور بازی عوض شود، اما حداقل می‌توانستید ماجرای تماس تارتار را از کرمانشاهی پنهان کنید. وقتی به داور می‌گویید مربی فلان تیم زیرآبش را زده، خب معلوم است او چطور برای آن مربی و تیمش سوت خواهد زد. «رازداری» از ساده‌ترین اصول مدیریت است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: بانک ورزش
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۳۶۱ //
ارسال نظر
 
  • کیارش

    اینکه رازداری از اوصوله مدیریت هست حرفی نیست اما نگارنده چطور انقدر راحت میتونه یه نفر رو قضاوت کنه جطور انقدر مطمنه که داور بخاطر زنگ تارتار خاسته تلافی بکنه چ طور مطمنه که اشتباهاتش سهوی نبوده پس قضا وت ممنوع چون قضاوت فقط شایسته خداست و بس

  • ناشناس

    حتما یک چیز تارتار میدانسته که نسبت به کرمانشاهی اعتراض داشته است هواداران پرسپولیس هم باتوجه به عملکرد کرمانشاهی و فغانی واینکه این دو طبق نظر کارشناسان به نفع استقلال تهران داوری کردند نباید اجازه بدهند که این دو داوران داربی باشند فغانی وکرمانشاهی استقلالی هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان