//
کدخبر: ۷۱۴۳ //

سرپرست پرسپولیس: حرف‌های کی‌روش چندان جدی نیست

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: موضع باشگاه پرسپولیس حمایت از فوتبال ایران و حمایت از تیم ملی است.علی اکبر طاهری برانکو ایوانکوویچ سرپرست پرسپولیس: حرف‌های کی‌روش چندان جدی نیست

سرپرست پرسپولیس: حرف‌های کی‌روش چندان جدی نیست

به گزارش فرتاک  نیـوز، علی‌اکبر طاهری پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود و زمانی هم که بازی خوب باشد، همه بینندگان و حتی بازیکنان از آن لذت می‌برند اما کاش این درگیری‌ها و حواشی به وجود نمی‌آمدند. بهتر است ما تحمل خودمان را کمی بالا ببریم و با هر اتفاق کوچک عصبانی نشویم.

 

وی درباره شعارهای ناشایست  هواداران دو تیم بر روی سکوها گفت: جایی که من نشسته بودم چندان صدا نمی‌رسید و من متوجه این شعارها نشدم اما ما امروز چندین بار به هواداران‌مان اشاره کردیم که فقط تیم خودشان را تشویق کنند و به تیم حریف توهین نکنند. ما دست به هر کاری زدیم که میهمان‌نوازی خوبی داشته باشیم.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به صحبت‌های اخیر کارلوس کی‌روش که مدعی شده بود بازیکنان پرسپولیس اضافه وزن دارند و از این به بعد آنها را به تیم ملی دعوت نخواهد کرد، گفت: امروز بسیاری از مسائل روشن شد، آن طور که مهدی تاج به ما اعلام کرد این حرف‌های کی‌روش چندان جدی نبود اما امیدوارم ما به سمتی برویم که ادبیات در فوتبال ایران بهتر شود، ما برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کنیم اما موضع‌مان خدمت به تیم ملی و خدمت به فوتبال ایران است. ما به حمایت از تیم ملی ادامه می‌دهیم.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۱۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان