//
کدخبر: ۷۰۱۹ //
برومند؛

دوست داشتم بازی استقلال و السد بیرون از خانه بود / ژاوی دیگر آن ژاوی سابق نیست

دروازه‌بان سابق استقلال گفت: «اگر یارگیری من تو من با ژاوی کنند او تاثیر چندانی نمی‌تواند بگذارد.»

دوست داشتم بازی استقلال و السد بیرون از خانه بود / ژاوی دیگر آن ژاوی سابق نیست

به گزارش فرتاک نیوز  پرویز برومند معتقد است که ژاوی در ترکیب السد قطر دیگر آن ژاوی سابق نیست و فقط از تجربه‌اش می‌تواند استفاده کند و این تجربه روی بازیکنان السد بیشتر تاثیرگذار است و استقلالی‌ها با یارگیری من تو من می‌توانند مانع از تاثیرگذاری این بازیکن بزرگ در بازی حذفی لیگ قهرمانان آسیا شوند.

اظهارات برومند را در ادامه می خوانید:

* استقلال در تبریز ماشین‌سازی را برد. در مورد این بازی صحبت می‌کنید؟

- به نظرم بازی بدی برای استقلال نبود و در آن هوا و زمین افتضاح استقلال نتیجه خیلی خوبی گرفت.

* ماشین‌سازی در این بازی چطور تیمی بود؟

- از آنها که چیزی در این بازی ندیدم و به قول مربی‌شان فرهاد کاظمی هم کتک خوردند و هم باختند و هم اینکه هیچ کاری نتوانستند بکنند.

* استقلال در سه بازی اخیر 9 گل زده است. روند گلزنی تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

- روند گلزنی استقلال که فوق‌العاده خوب است و امیدوارم که تداوم داشته باشد و بتواند این بازی مهمی که پیش رو دارد را هم به سلامت از آن بگذرد.

* چه تصوری از بازی استقلال مقابل السد قطر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا دارید؟

- فکر می‌کنم چون تک بازی است مطمئنا بازی خیلی سختی برای استقلال است و بیشتر دوست داشتم این بازی بیرون از خانه بود چون برای استقلال بازی بیرون از خانه راحت‌تر است. الان بازی در تهران و ورزشگاه آزادی است و طرفداران باید حمایت همه‌جانبه‌ای از استقلال داشته باشند. از هواداران خواهش می‌کنم این بازی به استادیوم بیایند و تا آخرین لحظه هم از استقلال حمایت کنند چون همه ما استقلالی هستیم و آرزوی موفقیت برای این تیم داریم.

* خودت برای حمایت از استقلال در این بازی به استادیوم نمی‌روی؟

- ان‌شاءا... و به امید خدا می‌روم. من خیلی وقت است استادیوم نرفته‌ام و قصد دارم این بازی برای حمایت از استقلال به استادیوم بروم.

* چه شناختی از السد قطر دارید؟

- آنها به هر حال هر چقدر از نظر مالی و امکانات بهتر از ما باشند و بازیکنی مثل ژاوی را هم داشته باشند اما همیشه جلوی آنها خوب بوده‌‌ایم. امیدوارم یک بازی به دور از هیاهوی باشگاه استقلال ببینیم و بازیکنان استقلال هم به چنین درکی رسیده باشند که به این بازی متفاوت نگاه کنند و به چشم یک بازی ملی آن را ببینند.

* استقلال با ژاوی باید در این بازی چکار کند؟

- ژاوی دیگر آن ژاوی سابق نیست. ژاوی در زمان خودش خیلی خوب بود اما الان بیشتر از بقیه بازیکنان السد قطر نیست و فقط از تجربه‌اش استفاده می‌کند و استقلال باید یک راهی پیدا کند تا ژاوی از تجربه‌اش نتواند استفاده کند. به لحاظ فوتبالی نمی‌شود گفت که السد ژاوی را دارد چون ژاوی یک زمانی ژاوی بود.

* پس ژاوی تاثیر زیادی نمی‌تواند در بازی مقابل استقلال داشته باشد؟

- چرا، تجربه‌اش می‌تواند کارساز باشد. تاثیرگذاری ژاوی بیشتر روی بازیکنان السد است و باید یک راهی پیدا کنند که این تجربه ژاوی روی بازیکنان السد تاثیر زیادی نگذارد. اگر یارگیری من تو من با ژاوی کنند او تاثیر چندانی نمی‌تواند بگذارد.

 

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان