//
کدخبر: ۶۹ //

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار فردا مقابل سپاهان

با حواشی رخ داده پیرامون استقلال انتخاب ترکیب یازده نفره این تیم برابر سپاهان چالش سختی برای منصوریان خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار فردا مقابل سپاهان

به گزارش فرتاک نیوز، دیدار هفته پانزدهم سپاهان برابر استقلال در ورزشگاه نقش جهان در حالی برگزار می شود که کسب پیروزی برای منصوریان در این بازی بسیاری ضروری است. سرمربی آبی ها که در هفته های گذشته نتوانسته انتظارات را بر آورده کند برابر سپاهانی قرار می گیرد که با عبور از شرایط دشوار ابتدای فصل، روزهای خوبی را می گذارند.

 

سرمربی آبی ها هیچگاه برای انتخاب دروازه بان تیمش لحظه ای درنگ نمی کرد اما اتفاقات هفته گذشته باعث شده تا حضور رحمتی در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد. هرچند رحمتی و منصوریان در جلسه روز جمعه کدورتها را کنار گذاشتند اما سرمربی استقلال هنوز تصمیم نهایی را برای انتخاب دروازه بان این تیم در دیدار با سپاهان نگرفته است.

پادوانی و رابسون در این دیدار باز هم زوج خط دفاعی این تیم خواهند بود و به نظر می رسد منصوریان تصمیمی برای تغییر در خط دفاعی تیمش ندارد. یعقوب کریمی که دیدار با نفت تهران را به دلیل محرومیت از دست داده بود، احتمالا در این دیدار بعد از دو بازی غیبت به ترکیب آبی ها باز خواهد گشت. همچنین هرایر مگویان در تمرینات روزهای گذشته استقلال آمادگی زیادی داشته اما این احتمال هست که با توجه به تصمیم منصوریان برای بازی دادن به حیدری از یک سو و عدم نمایش قابل قبول او در پست هافبک راست، حیدری به دفاع راست منتقل شود.

امید ابراهیمی در این بازی باز هم تنها هافبک دفاعی آبی ها خواهد بود. فرشید اسماعیلی پس از اینکه دیدار با نفت تهران را به دلیل محرومیت از دست داده بود، در این دیدار باز هم در ترکیب اولیه استقلال قرار خواهد داشت و مجتبی حق دوست نیز دیگر هافبک استقلالی ها خواهد بود. همچنین با توجه به درخشش جابر انصاری به نظر می رسد این بازیکن دیدار با سپاهان را به عنوان زوج کاوه رضایی انتخاب کند تا علی قربانی بازی را از روی نیمکت آغاز کند.

به این ترتیب ترکیب احتمالی استقلال در دیدار برابر سپاهان به شرح زیر است:

مهدی رحمتی- پادوانی- رابسون- یعقوب کریمی- هرایر مگویان- امید ابراهیمی- خسرو حیدری- مجتبی حق دوست- فرشید اسماعیلی- جابر انصاری و کاوه رضایی.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان