//
کدخبر: ۶۸۹۱ //

فضای خوبی بر والیبال کشور حاکم نیست

عطایی: کادر فنی و بازیکنان تیم هاوش برای من قابل احترام هستند

 فضای خوبی بر والیبال کشور حاکم نیست

بهروز عطایی سرمربی تیم کاله گفت: انگیزه غیرعادی بازیکنان گنبد در بازی مقابل ما برای من جای سوال دارد ولی عملکرد این تیم را تحسین می‌کنم.

به گزارش فرتاک نیوز ، تیم والیبال کاله در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ برتر والیبال مقابل هاوش گنبد به پیروزی رسید اما سرمربی کاله انگیزه بازیکنان گنبد را خیلی زیاد و بیش از حد توصیف کرد. همین صحبت‌های بهروز عطایی باعث دلخوری شدید رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم هاوش شد.

عطایی در این مورد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تمام صحبت من این است که تیم حذف شده گنبد که مقابل شهرداری ارومیه هم حاضر نشده بود در مقابل ما بازی بسیار خوبی ارائه کرد و انگیزه این بازیکنان برای من بسیار عجیب بود اما آنها بسیار شرافتمندانه و خوب بازی کردند.

او ادامه داد: من فقط گفتم که انگیزه غیرعادی بازیکنان گنبد در بازی مقابل ما برای من جای سوال دارد ولی عملکرد این تیم را تحسین می‌کنم. متاسفانه برخی، مشکلات ذهنی خود را با استفاده از کلام من و آنطور که دوست دارند، منتشر کرده‌اند. کادر فنی و بازیکنان تیم هاوش برای من قابل احترام هستند. من معتقدم فضای خوبی بر والیبال کشور حاکم نیست و اصلاً روی صحبت من تیم هاوش نبوده است. تیمی که خوب بازی می‌کند را نباید و نمی‌شود نفی کرد.

عطایی تأکید کرد: من نمی‌خواهم فضا را ملتهب کنم ولی برای تک تک حرف‌هایی که مطرح شده و می‌شود، جواب دارم. در بازی با گنبد،‌ تیم هاوش خوب بازی کرد ولی ما بهتر بودیم و برنده شدیم.

مربی پیشین تیم ملی افزود: بازی‌های عقب افتاده لیگ برتر باید قبل از هفته پایانی تمام می‌شد تا هفته آخر برای همه تیم‌ها هفته آخر باشد. چنین اتفاقی تاکنون در ورزش‌های گروهی ما سابقه نداشته است.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۸۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان