//
کدخبر: ۶۸۵۷ //

خطر بزرگ در کمین طارمی/ این دفعه دیگر حواست را جمع کن!

خطر بزرگ در کمین طارمی/ این دفعه دیگر حواست را جمع کن!

به گزارش فرتاک نیوز؛  فصلی که برای مهدی طارمی به شکل «کابوس‌وار» آغاز شده بود، به تدریج بهتر شد و حالا در حال تبدیل به یک فصل ایده‌آل و به‌یادماندنی برای اوست. مهاجم سرخ‌ها تا اینجای لیگ شانزدهم 9گل زده و با توجه به افت ساسان انصاری، بخت خوبی برای تکرار عنوان آقای گلی‌اش دارد. با این وجود درست مثل سال گذشته حرف و حدیث‌هایی در مورد پیشنهادهای خارجی این بازیکن و احتمال ترانسفرش به گوش می‌رسد. شاید همین حرف‌ها بود که پارسال او را به سمت لیگ نه‌چندان سطح بالای ترکیه سوق داد و باعث شد برای بازپس‌گیری جابگاهش در پرسپولیس دچار مشکل شود. حالا هم اگر قرار باشد دوباره همان داستان‌ها تکرار شود، ممکن است مهاجم بوشهری یک بار دیگر آینده‌اش را در خطر ببیند. آیا واقعا بهتر نیست آقا مهدی به جای این قبیل پیشنهادها که اصل و فرع روشنی هم ندارند، فقط روی کارش تمرکز کند؟

از گادوین منشا تا عباس‌زاده

طارمی پارسال بدموقعی دست پرسپولیس را لای پوست گردو گذاشت. او بعد از توافق برای تمدید قرارداد، به شکل ناگهانی تصمیم به ترک باشگاه گرفت و شاید به همین خاطر بود که پرسپولیسی‌ها نتوانستند مهره مناسبی را در خط حمله جذب کنند. اگرچه همان زمان هم ساسان انصاری استخدام شد که شاید اگر طارمی بر نمی‌گشت، الان مهاجم اول سرخ‌ها به شمار می‌رفت. امسال اما در صورت تکرار این سناریو، قطعا پرسپولیس واکنش موثرتری نشان خواهد داد و ممکن است بازیکنانی بگیرد که به کمک آنها دیگر هیچ‌وقت امکان بازگشت طارمی به جمع سرخپوشان فراهم نشود.  همین حالا حداقل دو مهاجم مهم برای حضور در پرسپولیس چراغ سبز نشان داده‌اند. گادوین منشا که بین دو نیم‌فصل هم زمزمه‌های زیادی در مورد انتقالش به پرسپولیس مطرح بود، پایان فصل آزاد می‌شود و مشکلی برای حضور در جمع قرمزها نخواهد داشت. از سوی دیگر محمد عباس‌زاده هم دوباره به روزهای اوجش برگشته و در لیگ یک فرمانروایی می‌کند. او فعلا 17گل زده و 7بار دبل کرده تا نشان بدهد عزمش را برای بازگشت به پرسپولیس جزم کرده است. عباس‌زاده با هر گلی که می‌زند، تاکید می‌کند تنها هدفش از حضور در فوتبال بازگشت به پرسپولیس است و روزی دوباره پیراهن این تیم را خواهد پوشید. می‌بینید که؛ از همین حالا چند مدعی جدی برای خط آتش سرخ‌ها در فصل آینده پیدا شده و شاید واقعا دیگر جای ریسک برای طارمی باقی نمانده باشد.

رامین هم مراقب باشد

این داستان کم و بیش در مورد رامین رضاییان هم صدق می‌کند. او همین امسال هم حسابی خون دل خورد و تازه هنوز نتوانسته بی‌کم‌وکاست جایگاه سابقش را پس بگیرد. رضاییان پارسال 28بازی به عنوان دفاع راست پرسپولیس به میدان رفت، اما امسال مهره‌های مهمی مثل حسین ماهینی و صادق محرمی در این پست حضور داشتند که جا را برای رضاییان تنگ کردند. واضح است که در چنین شرایطی، ماجراجویی‌هایی شبیه رفتن به ترکیه و امثال آن می‌تواند حسابی برای رامین گران تمام شود.

همشهری ورزشی

 

منبع: بانک ورزش
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۸۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان