//
کدخبر: ۶۸۴۵ //

۶ ماه خانه‌نشینی؟/آنچه سرنوشت برای خرید های بزرگ نیم فصل نوشت!/بزرگترین قربانی، سروش رفیعی

به گزارش فرتاک نیوز؛ محرومیت رسمی تراکتورسازی از نقل و انتقالات و شایعه محروم شدن چند تیم دیگر از جمله پرسپولیس، لیگ برتر را تحت تاثیر قرار داده است. خریدهای زمستانی تیم‌های محروم، نمی‌توانند برای آن‌ها به میدان بروند و شاید نتایج بازی‌های قبلی تراکتورسازی هم تغییر کند. پرونده تیم‌های محروم از نقل و انتقالات، می‌تواند مثل پرونده دو سال قبل بازیکنان سرباز باعث بیرون ماندن بعضی از ستاره‌های بزرگ لیگ برتری حداقل برای یک نیم فصل شود. با این تفاوت که این بار، ستاره‌ها هیچ تقصیری نداشته و بی‌گناه، قربانی اشتباهات بزرگ مدیران‌شان می‌شوند.

 

از بین سه بازیکنی که در نقل و انتقالات نیم فصل به استقلال اضافه شدند، دو بازیکن فرصت کردند قراردادشان را فسخ کنند و فقط روزبه چشمی هنوز بازیکن استقلال است. نام روزبه چشمی، به لیست استقلال برای نیم فصل دوم اضافه و قرارداد جدید او ثبت شده است. در صورتی که استقلالی‌ها نام چشمی را از لیست‌شان خارج نکرده باشند، او باید تمام نیم فصل دوم در خانه بنشیند و نمی‌تواند به باشگاه دیگری برود. اگر نام چشمی از لیست استقلال خارج شده باشد، او شانس انتقال موقت به تیمی دیگر را خواهد داشت.

خریدهای تراکتورسازی بجز سجاد شهباززاده، همگی برای این تیم به میدان رفته‌اند و با توجه به قانون بازی با پیراهن دو تیم مختلف، تمام نیم فصل دوم مجبور به خانه نشینی هستند. هر بازیکن در یک فصل، نمی‌تواند برای بیشتر از دو تیم بازی کند و خریدهای تراکتور بازی‌شان با پیراهن دو تیم مختلف را انجام داده‌اند. سجاد شهباززاده هم فعلا شرایط نامعلومی دارد و بخاطر ثبت رسمی قراردادش با تراکتورسازی، ممکن است نیم فصل دوم را از خانه تماشا کند. مگر اینکه یک مشتری خارجی، دوباره او را به فوتبال اروپا یا کشورهای حوزه خلیج فارس ببرد.

در صورتی که پرسپولیس هم به لیست محرومان اضافه شود، ستاره‌های تازه این تیم شرایطی مشابه خریدهای تراکتورسازی خواهند داشت. سامان نریمان جهان و سروش رفیعی، نیم فصل برای دو تیم تبریزی بازی کرده‌اند و باید یک نیم فصل خانه نشینی را تحمل کنند. شاید بزرگترین قربانی، سروش رفیعی باشد که لیگ چهاردهم 6 ماه خانه نشینی را بخاطر پرونده معافیت‌های جعلی تحمل کرد و حالا باید 6 ماه هم بخاطر محرومیت تیمش از نقل و انتقالات در خانه بماند. البته در صورتی که پرسپولیس، محروم باشد و مسئولان این باشگاه نتوانند قانونی بودن نقل و انتقالات‌شان در زمستان را ثابت کنند.

 

 

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۸۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان