//
کدخبر: ۶۷۲۵ //
نجفی: این محرومیت شامل عالیشاه، بیگ زاده و نوراللهی نمی شود

واکنش مسئول حقوقی تراکتور درباره فاجعه!

مدیر حقوقی باشگاه تراکتورسازی توضیحاتی را درباره محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات ارائه کرد.

واکنش مسئول حقوقی تراکتور درباره فاجعه!

به گزارش فرتاک نیوز آرش نجفی، درباره جنجال پیش آمده پیرامون نقل و انتقالات باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: «واقعیت این است که ما هم دقیقا نمی دانیم موضوع چیست؛ چون هیچ حکمی به ما ابلاغ نشده است که بر اساس آن از نقل و انتقال محروم باشیم. به هر حال چوب عدم سیاست گذاری در پرداختن به پرونده های خارجی را می خوریم. این مساله باشگاه های ایرانی را تهدید می کند و نکته اینجا است که فیفا هم نسبت به تیم های ایرانی سختگیرانه تر برخورد می کند.»

 

وی ادامه داد: «مجازات اولیه در فیفا 3 امتیاز است اما فیفا در وهله اول برای تیم های ایرانی 6 امتیاز کسر می کند. مجازات تکمیلی هم محرومیت از نقل و انتقال است که اکنون لحاظ شده است و طبق ماده 71 آیین نامه انضباطی فیفا لحاظ می شود.»

 

مسئول حقوقی باشگاه تراکتور درباره اینکه پرونده انضباطی مذکور در فیفا مربوط به چه کسی است، گفت: «یکی از وکلای بین المللی پرونده 4 بازیکن را پیگیری می کند. ما با او در ارتباط هستیم. من فکر می کنم این پرونده مربوط به ژائو ویلا، بازیکن پرتغالی سابق باشد. ما در صدد هستیم با او توافق کنیم و این پول را قسطی به او بپردازیم.»

 

نجفی درباره اینکه آیا حضور عالیشاه، نوراللهی و بیگ زاده هم غیرقانونی بوده و احتمال 3 بر صفر شدن بازی هایی که آنها در آن حضور داشتند وجود دارد، گفت: «این قضیه شامل بازیکنان قبلی نمی شود. من قاطعانه می گویم این محرومیت شامل نوراللهی و عالیشاه و بیگ زاده نمی شود. فقط شامل شهباززاده است که انشاءالله در روزهای آینده مشکل را حل می کنیم.»

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان