//
کدخبر: ۶۷۰۸ //

هر بلایی سر استقلال آمده تقصیر خودش است/ «دوندگی» عامل پیروزی‌های متوالی است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تنها عاملی که استقلال توانسته در 3 بازی اخیر 9 گل وارد دروازه حریفانش کند، دوندگی این تیم است.

هر بلایی سر استقلال آمده تقصیر خودش است/ «دوندگی» عامل پیروزی‌های متوالی است

به گزارش فرتاک نیوز محمد نوازی در خصوص پیروزی 3 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: استقلال خیلی خوب بازی کرد و مقابل ماشین‌سازی که تیم چندان دست‌و‌پا بسته‌ای نبود، عملکرد خوبی داشت.

وی ادامه داد: شریط آب‌وهوایی شهر تبریز خیلی بد بود ولی 2 تیم با تمام قوا بازی کردند و استقلال توانست با دوندگی بالا 3 امتیاز این بازی را کسب کند و شرایطش در جدول را بهبود ببخشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص 3 برد متوالی آبی‌پوشان تأکید کرد: تنها عاملی که استقلال توانسته در 3 بازی اخیر 9 گل وارد دروازه حریفانش کند، دوندگی این تیم است که خیلی بیشتر شده و شرایط استقلال را بهتر کرده است.

نوازی خاطرنشان کرد: استقلال به جایگاه و شخصیت واقعی خود نزدیک شده و اگر تا اینجا نتایج خوبی کسب نکرده به‌دلیل ناهمانگی در تیم بوده که این مسئله تقریبا بین بازیکنان استقلال حل شده است.

وی در پایان صحبت‌هایش در خصوص جدایی آندرانیک تیموریان و سرور جباروف  گفت: هر بلایی که سر استقلال آمده تقصیر خودش است و این بازیکنان هم باید در یک تیم دیگر بازی می‌کردند که این کار را هم انجام دادند.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان