//
کدخبر: ۶۵۵۶ //

یک مشتری دیگر برای هافبک استقلال پیدا شد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: شاید چشمی را جذب کنیم.

یک مشتری دیگر برای هافبک استقلال پیدا شد

به گزارش فرتاک نیوز ، مجید جلالی در خصوص پیروزی 3 بر 2 پیکان مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم اگر کم تجربه نبودیم، راحت‌تر از این سپاهان را شکست می‌دادیم. ما بازی خوبی مقابل آنها انجام دادیم. موقعیت‌سازی خوبی کردیم و به نظرم این بازی برای ما خیلی مهم و حساس بودیم. مستحق پیروزی و حتی بهتر نتیجه گرفتن بودیم.

وی در خصوص فیصل شایسته، بازیکن افغانستانی پیکان اظهار داشت: این بازیکن یکی دو جلسه با ما تمرین کرده است. فیصل دیروز با من صحبت کرد و گفت خودش را به تیم می‌رساند. او با مدتی تمرین نداشته، اما به زودی آماده می‌شود تا بتوانیم از او استفاده کنیم.

سرمربی پیکان درباره درخشش منشا، خاطرنشان کرد: به خاطر فضاسازی‌هایی که ایجاد شده بود، برای او مشکلاتی به وجود آمد. سه چهار روز پیش با او صحبت کردم که ماندش قطعی شد، در تمرینات با انگیزه‌تر کار کرد و امروز هم خوب بازی کرد.

جلالی در خصوص اینکه آیا تیمش به دنبال جذب روزبه چشمی است، گفت: امکان دارد باتوجه به اینکه چشمی بازیکن آزاد است، این بازیکن را جذب کنیم. باید در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم. در پایان نقل و انتقالات فرصت برای جذب بازیکن آزاد داریم و اگر بتوانیم بازیکن آزاد جذب خواهیم کرد.

وی درباره صحنه‌ای که سپاهانی‌ها معقتد بودند توپ‌شان تبدیل به گل شده و داور خلاف این نظر را داشت، خاطرنشان کرد: اگر بخواهم در خصوص داوری بگویم، باید در خصوص خیلی صحنه‌ها صحبت کنم. به نظرم باتوجه به اتفاقاتی که افتاده و هجمه‌هایی که وجود دارد، نباید در خصوص داوری‌ها صحبت کنیم. باید کنار داوران باشیم تا این هجمه‌هایی که به وجود آمده از بین برود. بهتر است من هم در خصوص  داوری صحبت نکنم.

وی در خصوص وضعیت رحمان احمدی که اواخر بازی دچار مصدومیت شد، اظهار داشت: او باید فردا از کتف خود که اواخر بازی مصدوم شد، عکس بگیرد تا وضعیتش مشخص شود.

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۵۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان