//
کدخبر: ۶۱۴۷۹ //

پنجعلی: پارس جنوبی فوتبال خوبی بازی می کند و این به سود پرسپولیس است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: دیدار تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی جم بسیار جذاب و تماشایی می شود.

پنجعلی: پارس جنوبی فوتبال خوبی بازی می کند و این به سود پرسپولیس است
به گزارش فرتاک نیوز،

،محمدپنجعلی در مورد دیدار تیم های پارس جنوبی جم و پرسپولیس اظهار داشت: من فکر می کنم بازی این دو تیم بسیار جذاب و تماشایی شود چون هر دو تیم به کسب 3 امتیاز این دیدار به شدت نیاز دارند. تیم پارس جنوبی جم که در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است تیم خوبی است که برای ارائه یک بازی زیبا و جوانمردانه مقابل پرسپولیس قرار می گیرد و به دنبال ضد فوتبال نیست. این مسئله به سود پرسپولیس است و شاگردان برانکو برابر تیم هایی که فوتبال را خوب بازی می کنند مشکل کمتری دارند.

 

 وی با اشاره به حرکت جنجالی علیرضا بیرانوند دراوزه بان تیم پرسپولیس گفت: حرکت بیرانوند که به هواداران پرسپولیس هیس نشان داد بسیار اشتباه بود و هیچ بازیکنی نباید خود را در مقابل هواداران قرار دهد و باید همواره به آنها احترام بگذارد. البته بیرانوند پس از انجام این حرکت، از همه عذرخواهی کرد. به نظر من بیرانوند در حال حاضر از نظر فنی بهترین دروازه بان ایران است اما بعضی وقت ها احساساتی می شود و حرکاتی انجام می دهد که نباید انجام دهد. مهم این است که او عذرخواهی کرد و مطمئن باشید از این پس دیگر چنین حرکتی را تکرار نمی کند.

 

پنجعلی درباره تغییرات مدیریتی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: من به طاهری خدا قوت می گویم و برای او آرزوی موفقیت دارم، گرشاسبی نیز سوابق خوبی در مدیریت ورزشی داشته است و امیدوارم در سمت جدیدش هم موفق باشد اما به اعتقاد من این تغییرات مدیریتی راه علاج فوتبال ما نیست و برای اینکه فوتبال ایران پیشرفت کند باید به معنای واقعی به سمت خصوصی سازی برویم.

 

وی ادامه داد: خصوصی سازی باشگاه ها با حرف و وعده انجام نمی شود و مسئولان ورزش کشور باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند. تعداد ورزشگاه های با کیفیت کشورمان هنوز کافی نیست و باید ساخت ورزشگاه های جدید به صورت جدی پیگیری شود. ضمن اینکه فروش بلیت و تبلیغات و... نیز باید در اختیار باشگاه ها قرار بگیرد.

 

 پیشکسوت تیم پرسپولیس همچنین با اشاره به تدارکات ضعیف تیم ملی برای حضور در جام جهانی روسیه عنوان کرد: اگر واقعا می خواهیم تیم ملی کشورمان از مرحله گروهی صعود کند و به دور دوم راه یابد،  باید حداقل 10 تا 15 بازی دوستانه با تیم های قدرتمند جهان برگزار کنیم تا اعتماد به نفس بازیکنان بالاتر برود اما متاسفانه تدارکات فعلی که برای تیم ملی در نظر گرفته شده در حد تیمی که می خواهد راهی دور دوم شود نیست.

 

 پنجعلی در پایان ضمن تسلیت به بازماندگان زلزله غرب کشور گفت: خوشبختانه ورزشکاران و هنرمندان زیادی به کمک مردم زلزله زده کرمانشاه شتافتند و مردم سراسر کشور نیز کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به آن منطقه ارسال کردند. این مسئله نشان دهنده اصالت، نوع دوستی، همدلی و فرهنگ خوب مردم کشورمان است. از دولت نیز انتظار می رود پا به پای مردم به یاری مردم مظلوم کرمانشاه بشتابد و پس از مدت چند روز یا چند هفته زلزله زدگان را فراموش نکند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۱۴۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان