//
کدخبر: ۶۱۴۳۵ //

هواداران ورزشگاه را برای پرسپولیس تبدیل به جهنم کنند

فرماندار شهرستان جم، گفت: هواداران با تشویق بی امان تیم محبوب شان، ورزشگاه را به جهنمی بزرگ برای تیم پرسپولیس تبدیل کنند.

هواداران ورزشگاه را برای پرسپولیس تبدیل به جهنم کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

فتح الله نوروزی با بیان اینکه روز شنبه شهرستان جم میزبان یکی از حساس‌ترین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است، اظهار داشت:

وضعیت ورزشگاه تختی شهر جم با همراهی خوب شرکت پالایش گاز فجر جم و مجموعه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به سطح خوبی رسیده است و تدابیر لازم برای برگزاری بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم انجام شده است.

فرماندار شهرستان جم افزود:

از همراهی حوزه انتظامی شهرستان و شورا و شهرداری جم برای همراهی‌ها تشکر می‌کنم و تلاش‌های مدیریت و کارکنان مجتمع مسکونی پارس جم در ارتقای سطح امنیتی و رفاهی ورزشگاه تختی جم برای برگزاری بازی دو تیم اول و دوم جدول لیگ برتر شایسته تقدیر است.

فتح الله نوروزی با بیان اینکه ورزشگاه تختی جم از بسیاری از ورزشگاه‌های کشور شرایط بهتری دارد، افزود:

خیلی‌ها تلاش کرده‌اند تا این ورزشگاه برای میزبانی بازی های لیگ برتر آماده شود که از تک تک این عزیزان تشکر می‌کنم.

فتح الله نوروزی یادآور شد:

آنچه امروز به عنوان موفقیت تیم پارس جنوبی جم در کشور مطرح است حاصل همدلی، همگرایی و همفکری خوب مردم، مسئولان ، مدیریت باشگاه، بازیکنان و کادر فنی و اجرایی تیم، هواداران پرشور است و هیچ تردیدی وجود ندارد تا این همدلی و همگرایی خوب وجود دارد هیچ عاملی نمی تواند جم را از پارس جم و پارس جم را از جم جدا سازد.

وی تاکید کرد:

تلاش‌ها و حمایت‌های خوب و ارزنده الماسی نماینده پرتلاش شهرستان های جنوبی استان بوشهر از تیم پارس جنوبی جم در وزارت نفت را باید ستود که بخش مهمی از آرامش تیم پارس جم، مرهون نگاه ویژه او و همراهی مجموعه مدیریتی وزارت نفت است.

فتح الله نوروزی یادآور شد:

هواداران تیم پارس جم تا امروز نشان داده‌اند الفبای فوتبال حرفه‌ای را خوب بلدند و اخلاق را بالاتر از هر چیزی می‌دانند.

فتح الله نوروزی با بیان اینکه انتظار است هواداران پرشور و لیدرهای با تعصب تیم پارس جم در این بازی حساس، ورای اینکه چه تیمی برنده باشد و چه تیمی بازنده، سفیران دوستی، اخلاق و مهربانی باشند اضافه کرد:

هواداران با تشویق بی امان تیم محبوب شان، ورزشگاه را به جهنمی بزرگ برای تیم پرسپولیس تبدیل کنند.

مدیر ارشد دولت در شهرستان جم با بیان اینکه امروز فوتبال همه معادلات سیاسی اجتماعی را به هم زده است و باید این شور و نشاط را قدر دانست تصریح کرد:

فردا روز جم و پارس جنوبی جم است و امیدوارم تیم محبوب این روزهای کشور بتواند بازی درخشانی را در مقابل تیم پرطرفدار پایتخت انجام دهد و شایستگی‌هایش را بیش از گذشته به رخ مدعیان بکشد.

فتح الله نوروزی یادآور شد:

از هیچ حمایت و تلاشی برای موفقیت تیم و شادی دل مردم و هواداران دریغ نکرد‌ه‌ام و قطعا با همراهی سایر مدیران شهرستان تمام تلاش مان را برای میزبانی شایسته تیم در لیگ برتر به کار خواهیم بست.

فرماندار جم با اشاره به اینکه هیچ چیز نمی‌توانست به اندازه پارس جنوبی جم برای جمی‌ها و شهرها و روستاهای اطراف شورآفرین باشد، یاد آور شد: با تمام توان از تداوم حضور تیم پارس جم در جم حمایت کرده و می‌کنم و قطعا با وجود هوادارانی فهیم و پرشور، تیم پارس جم می‌تواند همچنان شادی آفرین باشد.

فتح الله نوروزی در پایان گفت:

تجربه بازی با استقلال تهران و گنجایش محدود ورزشگاه، شرایط را برای حضور فقط ۱۰ درصد هواداران پرسپولیس ممکن می‌سازد و با حضور پرشور هواداران پارس جنوبی جم، عملا شرایط برای حضور بیشتر هواداران پرسپولیس وجود ندارد که توصیه می‌کنیم سایر هواداران پرسپولیس از تلویزیون بازی را تماشا کنند و به شهرستان جم و استان بوشهر سفر نکنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۱۴۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان