//
کدخبر: ۶۰۹۴۰ //

واکنش برانکو درباره حرکت عجیب و غریب بیرانوند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: برخلاف صحبت های مطرح شده «علیرضا بیرانوند» به من اعلام کرده که قصد جدایی از پرسپولیس را ندارد.

واکنش برانکو درباره حرکت عجیب و غریب بیرانوند
به گزارش فرتاک نیوز،

،برانکو پس از تساوی مقابل پدیده مشهد در هفته دوازدهم در نشست خبری، گفت: پیش بینی این بازی سخت را کرده بودیم و پدیده نشان داد بی دلیل در میان تیم های بالای جدول نیست.

 

وی ادامه داد: از هواداران به خاطر حمایت همیشگی تشکر می کنم، اما از بازیکنانم هم گله ای ندارم. مقابل تیمی چون پدیده نمی توان 10 موقعیت گل بدست آورد اما امروز می توانستیم از موقعیت های خوب خود حداقل سه گل بزنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: در این بازی پدیده یک موقعیت گل از روی ضربه ایستگاهی داشت، اما به خاطر بدست نیاوردن سه امتیاز ناراحتم. بعد از 20 روز تعطیلی انتظار داشتم تیمم بحران زده شود و امیدوارم در بازی های بعدی موفق تر باشیم.

 

وی در خصوص حرکت ناشایست بیرانوند مقابل هواداران پرسپولیس، تصریح کرد: از حرکت او بی خبرم اما بیرانوند بازیکن پرسپولیس است. از اینکه او قرار است به سربازی برود یا خیر هم بی اطلاع هستم.

 

برانکو گفت: حرکت بیرانوند مقابل هواداران را ندیدم، اما این را بدانید همه چیز ما در پرسپولیس برای هواداران است. بیرانوند در این مسابقه انتظار حمایت داشته است و فراموش نکنید او برای پرسپولیس از وجود خود مایه گذاشته است.

 

وی افزود: از مباحثی که در رابطه با بیرانوند و جدایی او مطرح می شود بی اطلاع هستم، اما بیرانوند در صحبتی که با من داشت اعلام کرد می خواهد در پرسپولیس بماند و برای این تیم بازی کند.

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه اگر حرکت ناشایست بیرانوند را در فیلم بازی ببینید چه اتفاقی رخ خواهد داد، اظهار کرد: مطمئن باشید اگر این اتفاق رخ داده باشد او جریمه خواهد شد.

 

وی در خصوص عملکرد «محسن مسلمان»، گفت: این بازیکن امروز به جای «بشار رسن» به میدان آمد، اما همانطور که می دانید من در خصوص افراد صحبت نمی کنم و مسایل را در خانواده مطرح می کنم.

 

برانکو خاطرنشان کرد: این فصل پرسپولیس نیمکت بسیار خوبی دارد و برای همین می توانیم تعویض های خوبی هم داشته باشیم. امیدوارم مصدومیت رسن جدی نباشد تا بتوانیم همچنان از او استفاده کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۹۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان