//
کدخبر: ۶۰۹۰۴ //

جنگ برای صدرنشینی/گزارش زنده؛ پرسپولیس ۰ - پدیده ۰

شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای دستیابی به چهارمین پیروزی پیاپی خود چشم به سه امتیاز دیدار با پدیده دوخته‌اند.

 جنگ برای صدرنشینی/گزارش زنده؛ پرسپولیس ۰ - پدیده ۰
به گزارش فرتاک نیوز،

 رضا مهاجری که پیش از این توانسته در استادیوم آزادی استقلال را شکست دهد، اینبار برای تکرار آن مقابل شاگردان برانکو انگیزه دارند و البته غیبت سه بازیکن تاثیرگزار این تیم کار را سخت کرده است. در سمت مقابل نیز برانکو بعد از سه پیروزی پیاپی از این شانس برخوردار است تا با پیروزی در این جدال و با یک بازی کمتر به صدر جدول برسد، هر چند او نیز در غیاب مهره‌های مثل مهدی طارمی، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، شجاع خلیل‌زاده و حسین ماهینی با مصائب زیادی پا به این جدال گذاشته است.

 

استادیوم آزادی       تماشاگر: 10هزار نفر

داور:  حسین زرگر    کمک داوران: تورج عیوض محمدی و بابک داوری

 

پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی ، محمد انصاری، شایان مصلح، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 

پدیده مشهد

سعید جلالی‌راد، مرتضی منصوری، عبدالله حسینی، محمدرضا خان‌زاده، محمدرضا ناصحی، اکبر ایمانی، اکبر صادقی، محمدمهدی مهدی‌خانی، محمد رضا خلعتبری، سینا زامهران و محمد قاضی

سرمربی: رضا مهاجری

 

دقایق حساس

نکات ویژه

* برانکو در این جدال قادر به سود بردن از شجاع خلیل زاده، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و احمد نوراللهی نیست. حسین ماهینی نیز به دلیل مصدومیت از ابتدا در ترکیب قرار نگرفته است.

* در سمت مقابل نیز محسن یوسفی و امین قاسمی نژاد غایبان پدیده مشهد هستند.

* برانکو در آخرین تقابل خود برابر پدیده و رضا مهاجری با برتری 4 بر 0 به بازی خاتمه داده و آخرین حضور پدیده در استادیوم آزادی نیز با پیروزی آنها برابر استقلال همراه بوده است.

* سیدجلال حسینی کاپیتان اول پرسپولیس در این بازی است و حسین ماهینی و محسن مسلمان به عنوان دیگر کاپیتان های این تیم روی نیمکت نشسته اند.

* بازیکنان دو تیم در ابتدای بازی به دلیل درگذشت هموطنان کرمانشاهی در حادثه زلزله یک دقیقه سکوت به جا آوردند و تماشاگران نیز با شعار خود به مردم کرمانشاه این ضایعه را تسلیت گفتند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۹۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان