//
کدخبر: ۶۰۸۰ //

استقلال به هیچ تیمی باج نمی‌دهد/ بازی ما و تراکتورسازی ۹ امتیازی است

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی را پر اهمیت دانست.

استقلال به هیچ تیمی باج نمی‌دهد/ بازی ما و تراکتورسازی ۹ امتیازی است

 

به گزارش فرتاک نیوز ، علیرضا بیرانوند در پایان تمرین امروز پرسپولیس درباره دیدار حساس تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: پس از بردی که مقابل صبا به دست آوردیم کادرفنی دو روز استراحت برای بازیکنان در نظر گرفت تا خستگی بازی‌های فشرده را از تن خارج کنیم. مسلماً روز یکشنبه بازی سختی را مقابل تراکتورسازی پیش رو داریم که به عقیده من رسانه‌ها بیش از حد این بازی را سخت کرده‌اند. برای ما فرقی نمی‌کند حریف‌مان چه تیمی باشد و برای برد وارد میدان می‌شویم.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: تیم تراکتورسازی از انگیزه بالایی برخوردار است و ما هم ان‌شاءالله با حمایت تماشاگران و تمرینات خوبی که در روزهای آتی خواهیم داشت تلاش می‌کنیم سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

 

بیرانوند راجع به عملکردش و تعریف‌هایی که رادوشوویچ از او کرده است، تصریح کرد: من تحت هر شرایطی تمرینات خودم را انجام می‌دهم، حتی آن زمانی که از ناحیه دست مصدوم شدم تمرینات خود را رها نکردم، تا حدی که رسانه‌ها من را سوژه خود کردند و می‌گفتند چرا من با یک دست تمرین می‌کنم، فکر می‌کنم سخت‌گیری و تمرینات خوبی که ایگور پانادیچ در آن مقطع برای من در نظر گرفت باعث شد که آمادگی‌ام حفظ شود.

 

وی در این باره افزود: خداراشکر که توانستم مزد آن تمرینات خوب را با بازی‌های خوبی که برای پرسپولیس انجام داده‌ام بگیرم، امیدوارم که بتوانیم این فصل قهرمان شویم تا هدیه کوچکی به هواداران‌مان بدهیم.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس راجع به دربی 84 که در پیش است نیز گفت: ما قبل از این بازی باید به مصاف تراکتورسازی برویم و طبیعی است که الان اصلاً به استقلال فکر نمی‌کنیم. به عقیده من بازی با تراکتور حساس‌تر از بازی با استقلال است. این بازی شش امتیازی و چه بسا 9 امتیازی است و هر تیمی بتواند برنده از میدان خارج شود شانس قهرمانی خود را افزایش داده است.

 

بیرانوند در ادامه با تمجید از خط دفاع پرسپولیس اضافه کرد: به هر حال ما بازیکنان خیلی خوبی در خط دفاع داریم، از سیدجلال، انصاری، رضاییان و محرمی گرفته تا پلی یانسکی. جا دارد به کادرفنی پرسپولیس تبریک بگویم. مربیان ما به پلی یانسکی اعتماد کردند و او بازی خوبی ارائه داد. فشاری که روی یانسکی در چند ماه اخیر بود اگر روی هر بازیکن ایرانی قرار داشت مسلماً نمی‌توانست مقابل صبا به آن شکل بازی کند. من به برانکو تبریک می‌گویم که به یانسکی اعتماد کرد.

 

وی در پاسخ به اینکه طلبش از باشگاه نفت به کجا کشید، گفت: من و چند بازیکن پرسپولیس حدود چهار میلیارد از باشگاه نفت طلب داریم، متأسفانه آنها به تعهدات خود در قبال ما عمل نکردند. من فعلاً با باشگاه نفت کاری ندارم و شکایتم را به کمیته انضباطی کرده‌ام، حتی از حسن‌زاده حکم دارم و تاج و بهاروند باید جوابگوی من باشند. بهاروند اعلام کرده که باشگاه نفت پولی در فدراسیون ندارد. من 12 سال در فوتبال نفت بودم و نمی‌خواستم از این باشگاه شکایت کنم، اما شرایط طوری پیش رفت که این تصمیم را گرفتم.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس راجع به اینکه چه تیم‌هایی مدعی قهرمانی لیگ هستند، اظهار داشت: اینکه بخواهیم فکر کنیم ما قهرمان لیگ هستیم اشتباه است، هنوز هفته‌های زیاد و بازی‌های سختی پیش روی ماست. ما چهار پنج بازی سخت داریم و اگر آنها را با پیروزی پشت سر بگذاریم شرایط‌مان خیلی بهتر خواهد شد. البته این را هم بگویم که چند تیم شانس قهرمانی دارند.

 

بیرانوند در واکنش به این پرسش که آیا استقلال هم می‌تواند مدعی باشد، گفت: صددرصد، استقلالی‌ها یک رقیب جدی است، من با منصوریان کار کرده‌ام و می‌دانم که تیم‌های او هرچه جلوتر می‌روند بهتر می‌شوند. استقلال به شرایطی رسیده که به هیچ تیمی باج نمی‌دهد. من مطمئنم که آنها این روند موفقیت‌آمیز خود را ادامه خواهند داد.

 

وی در واکنش به بیانیه‌هایی که این روزها علیه باشگاه پرسپولیس از سوی برخی تیم‌ها صادر می‌شود، تصریح کرد: ما اصلاً به این مسائل فکر نمی‌کنیم و همه تمرکزمان روی بازی‌ها و تمرینات‌مان است. در باشگاه افرادی هستند که بخواهند جواب این بیانیه‌ها را بدهند. ما روز بازی حرف‌مان را در زمین می‌زنیم.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با عرض تبریک به همشهری‌اش وحید امیری، یادآور شد: جا دارد به دوست خوبم وحید تبریک بگویم، امیدوارم که او در کنار همسرش روزهای خوبی داشته باشد. در مراسم عروسی وحید آنقدر جمعیت آمده بود که من فکر کردم قرار است یک نفر سخنرانی داشته باشد.  این استقبال مردم نشان داد که وحید چقدر محبوب است. به هر حال مردم لطف دارند.

 

بیرانوند همچنین در مورد اینکه آیا نمی‌ترسد در بازی با تراکتورسازی کارت زرد گرفته و دربی را از دست بدهد، عنوان کرد: من همیشه در بازی‌ها تمام سعی و تلاش خود را می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم، مقابل سایپا من اصلاً مستحق دریافت کارت زرد نبودم و نمی‌دانم چرا داور به من کارت داد. مقابل تراکتورسازی یا هر بازی دیگری هم من کاری که باید انجام دهم را می‌کنم، حالا اینکه داور بخواهد به من کارت زرد بدهد یا نه، تصمیم با خود اوست. با این وجود امیدوارم تا پایان فصل هیچ کارت زرد دیگری نگیرم تا هیچ بازی را از دست ندهم.

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان