//
کدخبر: ۵۶۷۱۲ //

برنز مردانی قطعی شد / یعقوبی دومین حذف شده تیم ملی تکواندو

در ادامه رقابتهای تکواندو جایزه بزرگ لندن دومین تکواندوکار ایران در وزن دوم المپیکی با شکست برابر قهرمان اردنی از دور مسابقات خارج شد.

 برنز مردانی قطعی شد /  یعقوبی دومین حذف شده تیم ملی تکواندو
به گزارش فرتاک نیوز،

مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۷  صبح امروز به میزبانی انگلستان در  سالن «پاکرباکس آرنا» لندن آغاز شد که پس از حذف میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی دیگر نماینده کشورمان نیز در این وزن بازنده و از دور مسابقات حذف شد.

 

یعقوبی نماینده پس از یک دور استراحت، «دنی آندران رازیک» از کرواسی را ۱۴ بر ۸ از پیش رو برداشت و در ادامه با همین نتیجه برابر  «احمد ابوغاش» از اردن قهرمان المپیک ۲۰۱۶ و دارنده مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۷ نتیجه را ۱۸ بر ۱۴ واگذار و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

همچنین سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم دور نخست استراحت داشت و سپس «سیدو گبانه» از ساحل عاج نایب قهرمان آفریقا ۲۰۱۶، دارنده مدال برنز بازی‌های آفریقایی ۲۰۱۵ و قهرمان آفریقا ۲۰۱۴ را ۱۱ بر صفر از پیش رو برداشت.وی در مرحله یک‌چهارم نهایی «آیوان تراجکویک» از اسلوونی را ۲۱ بر ۹ شکست داد و با صعود به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد. وی برای صعود به دیدار نهایی «این کیودون» از کره جنوبی را پیش رو دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۶۷۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان