//
کدخبر: ۵۶۵۵ //

نادال: قهرمانی برازنده فدرر بود

مرد شماره ۹ تنیس جهان پس از شکست برابر راجر فدرر در فینال نخستین گرنداسلم فصل، این پیروزی را حق حریف سوئیسی خود دانست.

نادال: قهرمانی برازنده فدرر بود

به گزارش فرتاک نیوز ، رافائل نادال با قبول شکست 3 بر 2 برابر راجر فدرر در فینال رقابت‌های گرنداسلم اوپن استرالیا، فرصت افزایش تعداد قهرمانی‌اش در گرنداسلم‌های تنیس به 15 قهرمانی را از دست داد. با این حال او پیروزی در این بازی را حق فدرر دانست.

نادال پس از بازی اظهار داشت: فکر می‌کنم که این قهرمانی برازنده راجر بود. اول از همه باید به راجر و تیم او تبریک بگویم. اینکه او بعد از این مدت طولانی و بدون حضور در تور سال گذشته، هنوز هم در این سطح بالا بازی می‌کند واقعاً حیرت‌آور است. انجام چنین کاری واقعاً سخت است. راجر برایت واقعاً خوشحالم. برای من به شخصه این ماه، ماه فوق‌العاده‌ای بود و برای اولین بار در دوران بازیگری‌ام، یک ماه تمام اینجا در بریسبین، سیدنی و اینجا حضور داشتم. برای من همه چیز حیرت‌آور بوده و از همه چیز لذت بردم.

وی افزود: همه تورنمنت‌هایی که در آنها حضور داشته‌ام فراموش نشدنی هستند به خصوص این یکی. ملبورن همیشه در قلب من خواهد بود. من به خاطر اینکه نمی‌توانستم در بالاترین سطح رقابت کنم، روزهای سختی را سپری کرده بودم. برخی مصدومیت‌ها که البته برایم تازگی نداشتند کارم را سخت کردند. من برای اینکه امروز اینجا در این بازی حضور داشته باشم سخت تلاش کرده بودم. امروز هم خیلی جنگیدم اما شاید حق راجرز برای قهرمانی بیشتر از من بود. باز هم به تلاش‌هایم ادامه می‌دهم چون احساس می‌کنم که بازی‌ام به سطحی بالا برگشته‌ است. من تمام فصل به جنگیدن ادامه خواهم داد تا فصلی فوق‌العاده داشته باشد. می‌خواهم چند سال دیگر در این تورنمنت حضور پیدا کنم و دفعات بعد جام را هم با خودم ببرم.

مرد شماره یک تنیس اسپانیا پس از دریافت جایزه‌اش (سینی نقره‌ای) تأکید کرد: این سومین باری است که این جایزه را می‌گیریم. این هم زیباست اما جام قهرمانی زیباتر است. از اعضای تیمم به خاطر حمایت‌شان تشکر می‌کنم، همینطور از همه کسانی که باعث شدند من به فینال برسم.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۶۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان