//
کدخبر: ۵۶۵۴۱ //
ذوب آهن متفاوتی را مشاهده خواهید کرد

تیکه انداختن قلعه نویی به کمیته داوران برای انتخاب داوران دربی

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان از آمادگی کامل تیمش برای رویارویی با شاگردان مهدی تارتار خبر داد.

تیکه انداختن قلعه نویی به کمیته داوران برای انتخاب داوران دربی
به گزارش فرتاک نیوز،

، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پارس جنوبی اظهار کرد: تا حالا در فوتبال دنیا ندیدم که مدافع به مهاجم نگاه کند و پنالتی اعلام شود. امیدوارم بازی دربی پایتخت را به عنوان پاداش به کمک داور این دیدار ندهند.

 

وی افزود: خواهش می کنم که به این موضوع رسیدگی کنند. ضمن اینکه به ما ظلم می شود، توبیخ هم می کنند. دیگر نمی دانم از چه کسی باید خواهش کنیم. هیچ وقت خنده ملکی از یادم نمی رود، که با خنده از بازی جام حذفی بیرون رفت.

 

قلعه نویی در خصوص تیم پارس جنوبی گفت: تارتار خیلی برای این تیم زحمت کشیده است، تیم خوب و جوانی را در اختیار دارد. ذوب آهن فردا یکی از بهترین بازی هایش را به نمایش خواهد گذاشت. تیم پارس خیلی تیم خوبی است و همانگونه که نقاط قوت دارد، نقاط ضعف هم دارد و امیدواریم فردا بدشانسی های ما هم به پایان برسد.

 

وی در خصوص اینکه ذوب آهن بازی های برده را با تساوی جابه جا می کند، افزود: وقتی جلو می افتیم فکر می کنیم بازی تمام شده است. توپ های معمولی هم گل می خوریم و باید این موضوع را حل کنیم.

 

سرمربی ذوب آهن خاطر نشان کرد: دو، سه ایراد فنی داریم و امیدواریم بتوانیم این مشکلات را حل کنیم. متأسفانه بازیکنان باور ندارند که بهترین تیم لیگ هستند و باید این نگرش تغییر کند.

 

وی افزود: نبود قاسم حدادی فر هم به تیم ما ضربه زد و امیدواریم مشکلات ما از فردا حل شود.

 

قلعه نویی در پایان افزود: برگزاری بازی در نقش جهان فرصت خوبی برای هواداران است تا به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند. دیگر ما فردا بعد مسافت نداریم و انتظارمان از هواداران این است که به حمایت از ذوب آهن بپردازند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۶۵۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان