//
کدخبر: ۵۶۵۲ //

کفاشیان: رأی فیفا که صادر می‌شود اینفانتینو هم نمی‌تواند کاری انجام دهد

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: وقتی در فیفا رأیی صادر می‌شود، حتی اینفانتینو هم نمی‌تواند کاری انجام دهد.

کفاشیان: رأی فیفا که صادر می‌شود اینفانتینو هم نمی‌تواند کاری انجام دهد

 

 

به گزارش فرتاک نیوز  ، علی کفاشیان ضمن بیان این مطلب درمورد درخواست سیدرضا افتخاری برای حل مشکل باشگاه استقلال اظهار داشت: من به عنوان یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال وظیفه خود می‌دانم که اگر کاری از دستم برمی‌آید در این خصوص انجام دهم. ما به دنبال پیدا کردن راه حلی برای برطرف کردن مشکل باشگاه استقلال هستیم. استقلال یکی از باشگاه‌های مهم ماست و وظیفه همه ارکان فوتبال ایران است تا در صورت حل این پرونده تلاش کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به رابطه خوبی که با اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال دارد، چقدر به حل این مشکل امیدوار است، گفت: من در این مورد قولی نمی‌توانم بدهم، اما از سه چهار روز پیش که افتخاری موضوع را با من در میان گذاشت به دنبال راه حل هستم. نمی‌شود قبل از اینکه اقدامی صورت نگرفته است، در این مورد با قاطعیت اظهارنظر کرد. متأسفانه در این پرونده رأی صادر شده است و این موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند. وقتی رأیی صادر می‌شود، حتی اینفانتینو هم نمی‌تواند کاری انجام دهد.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در مورد تغییراتی که مهدی تاج در فدراسیون اعمال کرده است، خاطر نشان کرد: این حق طبیعی یک مدیر است که با حضور در مجموعه خود تغییراتی را به وجود آورد. من نیز برای همین کنار رفتم تا دوستان جدیدی بیایند و بتوانند تحول ایجاد کنند. همان‌طور که من بعد از رفتنم از فدراسیون پست جدید گرفتم، دوست دیگر نیز که از پست خود کنار رفته‌اند در جای دیگر مشغول به کار خواهند شد.

کفاشیان درباره قانون منع فعالیت افراد بازنشسته در فدراسیون‌ها گفت: من 14 سال است که بازنشسته هستم، اما در ورزش مقرراتی وجود دارد که براساس آن مشغول به کار هستم و مشکلی ندارم.

وی در واکنش به طرح موضوع بی‌اخلاقی‌ها و مشکلات داوری در جامعه فوتبال خاطر نشان کرد: این مسئله همیشه وجود داشته و بهتر است رئیس فدراسیون در مورد آن اظهارنظر کند. من کاره‌ای نیستم و پاسخی در این مورد ندارم.

 

 

منبع: جام جم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۶۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان