//
کدخبر: ۵۵۹۴ //

پیولی: اینتر هنوز به جایگاهی که می‌خواهد، نرسیده است

سرمربی تیم فوتبال اینتر با وجود پیروزی قاطع تیمش برابر پسکارا گفت که تیمش را در در اوج نمی‌بیند.

پیولی: اینتر هنوز به جایگاهی که می‌خواهد، نرسیده است

به گزارش فرتاک نیوز،تیم فوتبال اینتر شب گذشته در هفته بیست و یکم سری A میهمانش پسکارا را شکست داد و با رقم زدن هفتمین برد متوالی‌اش در لیگ که نهمین بردش در تمامی رقابت‌ها بود به رده چهارم صعود کرد.

استفانو پیولی سرمربی نراتزوری در پایان بازی به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: حریف ما پسکارایی بود که برای ما مشکلات زیادی ایجاد کرد. ما موقعیت‌های خوبی داشتیم و در نهایت به پیروزی که حق‌مان بود دست پیدا کردیم. ما در دادن پاس‌های‌مان می‌توانستیم دقیق‌تر باشیم اما خب طبیعی است که هیچ تیمی نتواند تمام 90 دقیقه را با انسجام و انرژی یکسان بازی کند.

بازی بعدی اینتر یک بازی حساس برابر لاتزیو در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا و پس از آن در سری A‌ در خانه یوونتوس است.

پیولی افزود: سه‌شنبه در تورنمنتی که برایش اهمیت زیادی قائل هستیم، یک بازی مرگ و زندگی داریم پس باید تمرکزمان را حفظ کنیم. ما می‌خواهیم در تورین به سبک خودمان بازی کنیم و بازی را تحت کنترل بگیریم. ما داریم کارهای خوبی انجام می‌دهیم اما من اطمینان دارم که می‌توانیم بهتر از این‌ها کار کنیم. من بازیکنانی سطح بالا دارم اما آنها هنوز به اوج نرسیده‌اند و این باید به ما برای پیشرفت اعتماد به نفسی واقعی بدهد. هنوز هیچ کاری انجام نداده‌ایم و جایگاه‌مان در جدول هم جایگاهی مطلوب نیست.

سرمربی پیشین لاتزیو سپس به این سؤال پاسخ داد که چطور توانست آشفته‌بازاری که اینتر در زمان مربیگری فرانک دی‌بوئر داشت را سروسامان دهد. وی عنوان کرد: شما باید بازیکنان را متقاعد کنید تا منافع شخصی‌شان را به خاطر تیم کنار بگذارند. همه ما در برخی مفاهیم اشتراک نظر داریم و به یکدیگر کمک می‌کنیم اما این اتفاق هر روز رخ می‌دهد نه فقط در یک بازی. ما اینتر هستیم، تیمی که می‌خواهد پیروز باشد و هر بار بهترین بازی‌اش را ارائه کنید.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۵۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان