//
کدخبر: ۵۴۹۲۲ //

سرمایه لیگ را با برد آغاز کرد

در مهمترین دیدار از هفته اول لیگ برتر والیبال تیم بانک سرمایه موفق شد با نتیجه سه بر صفر شهرداری ورامین را از پیش رو بردارد.

 سرمایه لیگ را با برد آغاز کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

در ادامه دیدارهای هفته نخست لیگ برتر والیبال و در مهمترین بازی، از ساعت ۱۶ و در حضور هزار تماشاگر تیم بانک سرمایه، مدافع عنوان قهرمانی در سالن فدراسیون والییال میزبان تیم شهرداری ورامین بود و موفق شد در پایان سه بر صفر برابر حریف پر حاشیه اش به پیروزی برسد.

 

شاگردان مصطفی کارخانه در سه ست پیاپی و با امتیاز های ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۱۶ برابر شهرداری ورامین به پیروزی رسیدند تا لیگ ۹۶-۹۷ را با اقتدار آغاز کنند.

 

در سوی دیگر شاگردان فرهاد نفرزاده که تا لحظات پایانی حضورشان در لیگ در هاله ای از ابهام بود با باخت در دیدار نخست دست خالی از تهران به خانه باز گشتند. شنیده ها حاکی از آن است که هنوز ورودیه لیگ برتر از سوی نماینده ورامین و گنبد برای حضور در لیگ به حساب فدراسیون واریز نشده است و باز هم در هفته های بعدی احتمال لغو دیدار های این دو تیم می رود.

 

در ست نخست ورامینی ها به لطف حمایت های هواداران خودی بسیار بهتر بازی را شروع کردند و با اختلافی که ایجاد کردند ۹ بر ۵ از قهرمان فصل گذشته پیش افتادند. هر چه بازی ادامه‌پیدا می کرد بانک سرمایه هماهنگ تر کار می کرد و موفق شد در امتیاز ۱۱ کار را به تساوی بکشاند. در اواسط ست هیجان شاگردان نفرزاده کاملا فروکش کرد و یاران با تجربه سرمایه ۱۶ بر ۱۲ جلو افتادند. در ادامه سرویس های خوب میرزاجانپور کار را برای حریف سخت کرد و بانک سرمایه ۲۵ بر ۱۶ پیروز ست شد.

 

در ست دوم بازیکنان بانک سرمایه در دفاع روی تور بسیار موثر کار کردند و با دفاع های متعدد مهاجمان شهرداری ورامین را از جریان بازی خارج کردند و در همان ابتدا ۸ بر ۵ پیش افتادند. برتری شاگردان کارخانه ادامه داشت و این تیم در اواسط ست ۱۷ بر ۹ نتیجه را به سود خود کرد. تعویض های نفرزاده برای تغییر آهنگ بازی هم کارساز نبود و بانک سرمایه ست دوم را ۲۵ بر ۱۳ از آن خود کرد.

 

ست سوم بازی بسیار نزدیک دنبال شد. بازیکنان شهرداری ورامین که نمی خواستند دست خالی از تهران باز گردند بسیار جنگنده ظاهر شدند و موفق شدند ۸ بر ۷ در تایم استراحت فنی اول از بانک سرمایه پیش افتادند. در امتیاز ۱۳ بر ۱۲ سرمایه ای ها توانستند از حریف خود جلو بیفتند و در ادامه با هماهنگی بهتر در تمامی پست ها اجازه کار به شاگردان نفرزاده ندادند و ۲۰ بر ۱۴ نتیجه را به سود خود کردند و در آستانه پیروزی قرار گرفتند. در پایان بانک سرمایه ۲۵ بر ۱۶ ست را گرفت و در مجموع سه بر صفر برنده بازی شد.

 

 در نخستین دیدار هفته نخست خاتم اردکان موفق شد شمس تهران را سه بر دو شکست دهد. در ادامه دیدارها تیم های ایرانیان گنبد با شهرداری ارومیه، کاله مازندران با سایپا تهران و سارویه با رعد پدافند ساری از ساعت ۱۶ به مصاف هم رفته اند و این دیدار ها در حال جریان است.

 

در آخرین دیدار هفته اول نیز پیکان تهران از ساعت ۱۷:۳۰ میزبان شهرداری تبریز است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۴۹۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان