//
کدخبر: ۵۴۳۳ //

امتیاز بازى با استقلال را مى‌خواهیم

مدافع باتجربه تیم فوتبال ماشین سازى تبریز گفت: براى بقاء تیم و موفقیت در دیدارتاى آینده هم قسم شده‌ایم.

امتیاز بازى با استقلال را مى‌خواهیم

 

 

 

به گزارش فرتاک نیوز ، به نقل از روابط عمومى باشگاه فرهنگى ورزشى ماشین سازى تبریز بهمن کامل با  اعلام این مطلب در خصوص تساوی تیم فوتبال ماشین‌سازی مقابل تراکتورسازی در دربی تبریز اظهار داشت: بازی خیلی سختی مقابل تیم تراکتورسازی داشتیم. با صلاحدید کادر فنی در پست دفاع راست بازی کردم. خدا را شاکرم که توانستیم دفاع خوبی مقابل مهاجمان تیم تراکتورسازی انجام دهیم.

 

وی با اشاره به اعلام خطای پنالتی به سود تراکتورسازی گفت: به نظر من داور در این صحنه می‌توانست پنالتی هم نگیرد اما به هر حال به نظر داور احترام می‌گذاریم. خیلی خوشحالم که دروازه‌بان تیم‌مان توانست این پنالتی را مهار کند.

کامل افزود: عزم‌مان را برای بقا در لیگ برتر جزم کرده‌ایم. از نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر با همدلی کادر فنی و بازیکنان تصمیم گرفته شد از این به بعد امتیازی را از دست ندهیم. در دیدار مقابل تراکتور هم می‌توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم اما به هرحال نتیجه تساوی به دست آمد.

 

کامل در پایان با اشاره به دیدار هفته آینده تیمش مقابل استقلال خاطرنشان کرد: نباید در ادامه مسابقات اشتباه کنیم چون برای بقا در لیگ مجبور هستیم امتیازات را از دست ندهیم. برای بازی با استقلال با تمام قوا تلاش می‌کنیم که 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. امیدوارم در دیدار با استقلال هواداران هم به ما کمک کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۴۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان