//
کدخبر: ۵۴۳۲۷ //

هافبک سابق لیورپول عنوان اسطوره فوتبال را دریافت کرد

استیون جرارد جایزه اسطوره‌ فوتبال را دریافت کرده است. این هافبک سابق لیورپول در مراسمی خیریه با حضور جیمی کاراگر و ژابی آلونسو این جایزه را گرفت.

هافبک سابق لیورپول عنوان اسطوره فوتبال را دریافت کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

او پس از دریافت آن گفت: «من رویایم را زندگی کرده‌ام. رویای من بازی در لیورپول و کاپیتانی این تیم بود. امشب همه چیز حول من است و من از این بابت بسیار خوشحالم و احساس فروتنی می‌کنم اما برنده اصلی خیریه است. مهم‌ترین اتفاق این مراسم فوق‌العاده خیریه است.»

 

آلونسو و کاراگر در این مراسم که در هتل گراسونور برگزار شد از جرارد ستایش کردند. ژرار اولیه، فیل تامسون، روی هاجسون و سامی هیپیا هم در جمع حاضران بودند. آلونسو گفت: «ما تجربیات مشترک بسیاری داشتیم و فراز و فرودهای فراوانی را تجربه کردیم. او شایسته این جایزه است. او اسطوره‌ای واقعی برای فوتبال است. به همین دلیل است که تا این حد قدر او را می‌دانیم.»

 

شان دایش مربی برنلی، سام آلاردایس مربی سابق انگلیس و گری مک‌آلیستر بازیکن سابق لیورپول هم در این مراسم حضور داشتند. جرارد به دلیل خدماتش به فوتبال این جایزه را دریافت کرد. جایزه از سوی موسسه خیریه نوردوف رابینز به او اعطا شد که در زمینه موسیقی‌درمانی فعالیت می‌کند. پیش‌تر کنی دالگلیش، پله و دیوید بکام هم این جایزه را گرفته‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایلنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۴۳۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان