//
کدخبر: ۵۴۲۱۶ //

استاندار کرمانشاه قهرمانی مریم هاشمی در مسابقات جهانی ووشو را تبریک گفت

استاندار جدید کرمانشاه با صدور پیامی، کسب مدال طلا و مقام قهرمانی مریم هاشمی در مسابقات جهانی ووشو که به میزبانی روسیه برگزار شد، را تبریک گفت.

استاندار کرمانشاه قهرمانی مریم هاشمی در مسابقات جهانی ووشو را تبریک گفت
به گزارش فرتاک نیوز،

استاندار کرمانشاه قهرمانی مریم هاشمی در مسابقات جهانی ووشو را تبریک گفت.

 

 متن کامل پیام هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه به شرح ذیل است:'سرکار خانم مریم هاشمی؛ قهرمان ارزنده ی ووشو جهان از اینکه در ابتدای دوران مسؤولیت اینجانب در کسوت خدمت به مردم شریف استان کرمانشاه، با کسب چهارمین مدال طلای پیاپی در عرصه مسابقات جهانی ووشو در عین تعهد و پایبندی تام و ‌تمام به ارزشهای اسلامی، موجبات خوشحالی مردم ورزش دوست کشور و استان و مباهات بانوان ارزشمند ایران زمین و به ویژه مردم دیار قهرمان پرور کرمانشاه را فراهم آوردید، از شما قدردانی می نمایم.

 

در ادامه پیام آمده است: تقارن کسب این مدال ارزشمند و آغاز به کار اینجانب ‌در استان کرمانشاه را به عنوان نویدبخش آینده ی درخشان برای استان به فال نیک می گیرم.

 

استاندار کرمانشاه در پایان این پیام آورده است: هم‌اکنون که در اوج افتخار و کمال شایستگی و آمادگی از دنیای قهرمانی خداحافظی نموده اید، امیدوارم در پرورش استعدادهای ورزشی بانوان این دیار مستعد و پرافتخار، کوشا و سربلند باشید'.

 

مریم هاشمی ووشوکار کرمانشاهی وزن 70- کیلوگرم تیم ملی بانوان ایران شب گذشته در دیدار فینال با شکست حریف فیلیپینی خود عنوان قهرمانی مسابقات 2017 جهان را کسب کرد.

 

وی پیش از این نیز در سال های 2011، 2013 و 2015 نیز موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی شده بود.

 

هاشمی سانداکار پرافتخار کشورمان در پایان این مبارزه با پرچم ایران دور افتخار زد و با بوسیدن چهارگوشه سکو از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۴۲۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان