//
کدخبر: ۵۳۸۹ //

خط بزرگی که از بیخ گوش استقلال گذشت

فهرست استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نهایی شده است.

خط بزرگی که از بیخ گوش استقلال گذشت

به گزارش فرتاک نیوز،در فهرست آسیایی استقلال چند نکته جالب توجه به نظر می رسد.

چرا تیموریان و چشمی هستند، چپاروف نیست؟ قرارداد چپاروف یک هفته پیش از تیموریان به ثبت رسید اما این بازیکن با تیموریان و چشمی یک تفاوت بزرگ داشت که این تفاوت، سوال بزرگی را ایجاد می کند. چپاروف برای حضور در لیست آسیایی استقلال نیاز به دریافت کارت ITC خود از سیستم TMS داشت اما تیموریان و چشمی تنها لازم بود تا قرارداد خود را در هیات فوتبال ثبت کنند که این اتفاق انجام شد.

استقلالی ها قصد داشتند که نام چپاروف را به دلیل حضور او در تاریخ 4 بهمن در تهران که مصادف با آخرین فرصت ارسال لیست به AFC بود، در مهلت بعدی که 12 بهمن بود، به این فدراسیون ارسال کنند و به همین دلیل نام این بازیکن را در لیست قرار ندادند تا کارت بازی او را دریافت کنند اما زمانی که آبی ها برای دریافت کارت بازی بازیکن ازبک خود اقدام کردند، متوجه محرومیت خود شدند. نکته جالب توجه اینجاست که فدراسیون فوتبال در لیست ارسالی استقلال به فدراسیون فوتبال، نام چشمی و تیموریان را قرارداده که نشان می دهد این فدراسیون نیز از محرومیت استقلال خبردار نبوده است و به همین دلیل نیز نام این دو بازیکن در لیست استقلال به چشم می خورد. البته اینکه نام این دو بازیکن در هیات فوتبال تهران ثبت شده نشان می دهد که فدراسیون نیز در جریان این موضوع نبوده و حضور نام آنها در لیست آسیایی، سند دیگری برای این ادعا است.

فرض کنیم که چپاروف با استقلال به توافق نمی رسید و آبی ها مجبور به استفاده از سیستم TMS برای دریافت کارت بازی این بازیکن نمی شدند و در ادامه نیز هیچ تلاشی برای جذب بازیکن خارجی نمی کردند. به این ترتیب استقلال با تیموریان و چشمی راهی دیدار با السد می شد و کافی بود تا تنها یکی از این دو بازیکن تنها یک دقیقه برای استقلال به میدان برود تا آبی ها در این بازی سه بر صفر بازنده شوند. به این ترتیب این بازیکن ازبک و پرونده دریافت کارت بازی او برای استقلال و فدراسیون نعمتی شد تا از یک آبرو ریزی بزرگ دیگر، فرار کنند

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۳۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان