//
کدخبر: ۵۳۸۴۴ //
محمد جمشیدی :

شرایط لیگ برتر بسکتبال وخیم است/ در خانواده بسکتبال اختلاف نظر وجود دارد

ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: در حال حاضر شرایط لیگ‌برتر بسکتبال خوب نیست و می‌تواند به شرایط خوب تیم ملی آسیب برساند.

شرایط لیگ برتر بسکتبال وخیم است/ در خانواده بسکتبال اختلاف نظر وجود دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد جمشیدی با انتقاد از شرایط فعلی لیگ‌برتر بسکتبال اظهار داشت: لیگ‌‌برتر بسکتبال در سال‌های اخیر حال و روز خوبی نداشته است. این مسئله در فصل جدید هم به اوج خود رسیده که امیدوارم هر چه زودتر شاهد برقراری آرامش در لیگ برتر بسکتبال باشیم. لیگ برتر شرایط وخیمی دارد که ناراحت کننده است.

 

او همچنین درباره مشکلات لیگ برتر بسکتبال ادامه داد: کمبود تیم در لیگ‌ می‌تواند ضربه‌های جبران ناپذیری را به بسکتبال ایران وارد کند. در حال حاضر بسیاری از بازیکنان خوب ما که از ملی‌پوشان با سابقه و خوب هستند بدون تیم مانده‌اند. باید تیم‌های بیشتری را به لیگ برتر جذب کنیم. تنها یک با دو تیم در لیگ شرایط و بودجه خوبی دارند. این مسئله جای تفکر دارد که چرا شرایط تیم‌های بسکتبال خوب نیست تا بتوان این مشکلات را برطرف کرد.

 

ملی‌پوش بسکتبال ایران افزود: اصلی‌ترین مشکل در لیگ برتر بسکتبال مسائل مالی است، ضمن اینکه در  خانواده بسکتبال هم مقداری اختلاف نظر وجود دارد. اگر این اختلافات برطرف شود می‌توانیم شاهد یک لیگ خوب و پویا باشیم.

 

او با اشاره به شرایط خوب تیم ملی بسکتبال ایران تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنیم که تیم ملی خوبی داریم و شرایط راضی کننده است. حاتمی هم به خوبی کارش را انجام می‌دهد، او از مربیان خوب و کار بلد ایران است که می‌توان به او اعتماد کرد و من به شخصه ازعملکرد مهران حاتمی در تیم ملی راضی هستم.

 

محمد جمشیدی در پایان، راجع به تاثیرات شرایط وخیم لیگ برتر به روی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: قطعا این مشکلات می‌تواند روی تیم ملی تأثیرات منفی بگذارد. اگر می‌خواهیم تیم ملی را همچنان موفق ببینیم باید بسترسازی کرد تا تیم ملی در یک فضای آرام به کار خود ادامه دهد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۳۸۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان