//
کدخبر: ۵۳۴۲ //

استقلال ۳-۲ پیکان؛ عبور استقلال از روی پیکان در زمین لغزنده

تیم فوتبال استقلال که این روزها سرمربی‌اش درگیری پاسخ دادن به منتقدان و مدیر عامل پیشین این باشگاه است در هفته نوزدهم لیگ برتر برابر پیکان به یک پیروزی خوب رسید.

استقلال 3-2 پیکان؛ عبور استقلال از روی پیکان در زمین لغزنده

به گزارش فرتاک نیوز، روز نخست از هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر عصر امروز جمعه با دیدار تیم های استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ آبی‌پوشان به پایان رسید.

امید ابراهیمی(۱۳(، امید نورافکن(۶۰) و علی قربانی(۸۰) برای استقلال و سیامک نعمتی(۲۱) و مرتضی آقاخان(۸۷ - پنالتی) برای پیکان گل زدند.

این بازی که زیر بارش باران آغاز شد در همان دقایق ابتدایی با یک اتفاق تاثیرگذار همراه بود و یزدانی مقدم مدافع سفیدپوشان در موقعیتی تک به تک به خطا علی قربانی را متوقف کرد که داور مسابقه به او کارت قرمز مستقیم نشان داد. همین ضربه ایستگاهی را امید ابراهیمی در دقیقه ۱۳ به زیبایی به گل نخست استقلال تبدیل کرد.

درحالی که هواداران استقلال امیدوار بودند بر تعداد گل های تیمشان اضافه شود و شاگردان منصوریان از ۱۰ نفره بودن حریف استفاده کنند، این پیکان بود که در دقیقه ۲۱ با شوت زیبا و دیدنی سیامک نعمتی به گل تساوی دست پیدا کرد.

در دقیقه ۴۳ استقلال این فرصت را داشت که به گل برتری دست پیدا کند اما ضربه بهنام برزای را رحمان احمدی به زیبایی مهار کرد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

نیمه دوم اما شرایط متفاوتی پیدا کرد و این استقلال بود که از یک بازیکن بیشتر خود استفاده کرد و دو گل زیبای دیگر به ثمر رساند و در شرایطی که بازی با برتری آبی پوشان رو به پایان بود در دقیقه ۸۷ مرتضی آقاخان از روی نقطه پنالتی فاصله را کمتر کرد تا چند دقیقه پایان با هیجان بیشتری دنبال شود.

در دقایق باقی مانده پیکان تلاش کرد گل خورده سوم را جبران کند اما در نهایت موفق به این کار نشد و شکستی دیگر را پذیرا شد. استقلال با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و در رده چهارم باقی ماند.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۳۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان