//
کدخبر: ۵۲۹۶ //

استویچف:من فقط برای سکو می جنگم

ادوستین استویچف پس از حضور در تهران و بازدید از امکانات والیبال کشورمان صبح امروز تهران را به مقصد صوفیه ترک کرد.

استویچف:من فقط برای سکو می جنگم

به گزارش فرتاک نیوز: و روابط عمومی فدراسیون والیبال، رادوستین استویچف گزینه بلغاری سرمربیگری تیم ملی والیبال کشورمان که عصر روز یکشنبه وارد تهران شد و پس از بازدید از والیبال و چند نشست با مسئولین فدراسیون والیبال ایران برنامه ها و نقطه نظرات خود را در خصوص سرمربیگری تیم ملی والیبال کشورمان ارائه کرد.

استویچف در آخرین جلسه خود با دکتر داورزنی گفت: سفر به ایران برای من بسیار مفید بود. از فدراسیون والیبال ایران درس های زیادی گرفتم. شما تنها فدراسیونی هستید که من دیدم اهداف خود را بر روی دیوار نصب می کنید تا همیشه مقابل چشمانتان باشد و از الان می دانید به کجا می خواهید بروید و به دور از سیاسی بازی فقط به نزدیک شدن و پیش رفتن به سوی اهداف عالیه خود فکر می کنید. فدراسیون بسیار منظم و کارآمدی دارید و می دانید در هر زمانی چه کاری را چگونه انجام دهید. روند رو به رشد والیبال ایران در ده سال اخیر کاملا این موضوع را نشان می دهد و نیازی به توضیحات بیشتر نیست.

وی افزود: براى من افتخار است که با فدراسیون والیبال ایران همکارى کنم و این مسئولیت را بعهده بگیرم واین پروژه چهار ساله و اهداف ترسیم شده را عملى کنم. شما در خیلى از زمینه هاى عملکرد فوق العاده اى داشته اید اما هدف و فلسفه کارى من کمى متفاوت است  ومن فقط براى سکو میجنگم و باید شرایط رفتن به روى سکو فراهم شود واین فقط به سرمربى مربوط نیست. سایرعوامل نیز باید همراه باشند. در حال حاضر نحوه آماده سازى بازیکنان در باشگاهها با مشکلاتى مواجه است که باید براى آن چاره اندیشى شود.

این مربی بلغاری در پایان خاطر نشان کرد: در سایر موارد باید کارهاى مختلف و تربیت نیروى انسانى مناسب با اهداف ترسیم شده انجام شود که نیازمند یک یا دوسال زمان است. نکات زیادی در مذاکرات مطرح شد و من هم به هر حال نکات زیادى از این سفر آموختم واز مهمان نوازى شما تشکر می کنم و امید وارم با فراهم شدن شرایط بتوانیم همکارى دراز مدتى با هم داشته باشیم.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان