//
کدخبر: ۵۲۸۹ //

ماجرای ملاقات شبانه مخفیانه کی‌روش چه بود؟

یکی از بازیکنان تیم ملی در روزهای گذشته ملاقاتی شبانه با کارلوس کی‌روش داشته تا از این مربی مشورت بگیرد.

 ماجرای ملاقات شبانه مخفیانه کی‌روش چه بود؟

به گزارش فرتاک نیوز ، کی‌روش این روزها در منزلش در ساختمان دوبرال به سر می‌برد و حتی با دستیارانش تماس نمی‌گیرد. اگر از دستیاران او هم بپرسید، می‌گویند از این مربی بی‌خبر هستند و نمی‌دانند چه می‌کند. کی‌روش به فدراسیون گفته وضعیت همین شکلی خواهد بود، تا زمانی که اردوی تیم ملی برگزار شود‌؛ یعنی سه یا چهار روز قبل از بازی‌های رسمی. اگر چنین برنامه‌ای تغییر نکند، دستیاران کی‌روش فقط او را در اردوهای تیم ملی خواهند دید! با وجود همه این اتفاقات اما کی‌روش زیر پوستی کارهای تیم ملی را جلو می‌برد. حداقل از اتفاقی که چند شب قبل افتاد می‌توان این موضوع را متوجه شد.

 

یکی از بازیکنان تیم ملی در روزهای گذشته ملاقاتی شبانه با کارلوس کی‌روش داشته تا از این مربی مشورت بگیرد. این دو در محلی که هنوز فاش نشده، یکدیگر را دیده‌اند و با هم چند ساعتی نشسته‌اند. سرمربی تیم ملی در این نشست درباره مشکلات تیم ملی و شرایط بدی که حاکم است، حرف‌هایی به زبان آورد و توصیه‌هایی برای این بازیکن داشت. او در واقع پیغامی به این بازیکن داد تا به گوش دیگران هم برسد: «بازیکنان تیم ملی هر جا که هستند، باید فیکس بازی کنند. با این شرایط، بازیکنان باید در باشگاه‌هایشان به تجربه برسند و در آمادگی باشند چون تیم ملی دیگر اردوهای آماده‌سازی نخواهد داشت...»

 

فاش شدن خبر این دیدار ثابت می‌کند کارلوس کی‌روش در ایران به سر می‌برد و برخلاف شایعات، هیچ جا نرفته است. فقط اینکه چرا کی‌روش به این شایعات واکنش نشان نمی‌دهد، خود معمایی است.

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان